powiększenie jądra

1. Data: 2001-09-28 05:04:33

Temat: Re: powiększenie jądra
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim sie zglosisz do urologa zrób USG jąder bo i tak urolog cie na nie
wyśle.

Doctore

3. Data: 2001-09-28 07:34:06

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kalenkiewicz <k...@s...pl> wrote in

> [...]
> czasem, w nocy mogę spać bez problemu i nic nie odczuwam. Czy powinienem
> zgłosić się z tym problemem do specjalsty-jakiego ?

Zalełży czy
- jądro się powiększyło -> do urologa
- jedno jest odrobinę większe -> nic nie robić

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

4. Data: 2001-09-28 18:32:39

Od: p...@p...onet.pl (Paweł Pytel) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem, w nocy mogę spać bez problemu i nic nie odczuwam. Czy powinienem
> zgłosić się z tym problemem do specjalsty-jakiego ?

Bicie serca/pytanie
[OT?]
wysilek fizyczny, a wady wzroku
wynik badania moczu