powiększony wezeł chłonny u 4 latka

From: "Agnes" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: powiększony wezeł chłonny u 4 latka
Date: Mon, 20 Jun 2005 11:00:02 +0200
Sender: a...@o...pl@dhcp-133-167-ppp.man.atcom.net.pl

Witam serdecznie,
Mój synek chorował jakis czas temu na angine. Zastosowano leczenie
ospenem,który wybrał do końca ( 7 dni )
2 dni po odstawieniu antybiotyku powróciła ilfekcja, która obajawiała się
bardzo wysoką gorączką ( 40 st) strasznie powiększonymi węzałami,
nalot na języku, ( język tzw geograficzny - dziecko jest alergikiem ).
Zawiozłam dziecko na dyżór laryngologiczny do szpitala bo zdziwiło mnie ,
że zaraz taki ostry nawrót nastąpił po antybiotyku. Przepisano przez 14 dni
Dalacin C.
Kiedy minęła 13 doba podawania antybiotyku nastapił znowu nawrót choroby,
bardzo wysoka goraczka,strasznie powiększone węzły, wysypka
Wylądowaliśmy w szpitalu. W tej chwili Kubus ma wykonane juz wszystkie
badania, które mogłyby pomóc w zdiagnozowaniu przyczyny tych powiększonych
wezłów podrzuchwowych.
Cytomegalia, toksoplazmoza, mononukleoza, - wszystko jest ok.
Morfologia tez w zasadzie ok - oprócz lekkiej niedokrwistości.
Usg powtórzone w okresie 14 dni wykazało że węzeł zwiększa się . Ma w tej
chwili ok 2,5 - 3 cm
Od momentu zachorowania na infekcję minełyponad dwa miesiące. Od
zakończenia kuracji antybiotykami 20 dni.
Zalecono nam biopsję tego węzła. Lekarze na Litewskiej to dobrzy fachowcy,
więc nie konsultowałam tego juz z nikim innym.
Napiszcie prosze co o tym myslicie, jaka może być przyczyna takiej reakcji.
Czy dziecko alergiczne może w ten sposób reagować a niekoniecznie musi to
byc związane z czyms poważnym.
dziecko oprócz braku apetytu fizycznie czuje się w tej chwili dobrze

mocno zaniepokojona mama