powitanie

1. Data: 2005-11-04 08:11:54

Temat: powitanie
Od: "Ewa Szyc" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie w tej grupie. Mam nadzieję, że znajde tutaj coś ciekawego.

2. Data: 2005-11-04 08:54:12

Temat: Re: powitanie
Od: "Adam C." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że znowu pojawili się jacyś kursanci, którym przygłupawy
prowadzący pokazuje, jak nie korzystać z grup dyskusyjnych.
AC

3. Data: 2005-11-04 09:12:24

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szyc" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

<...>
> Witam serdecznie w tej grupie. Mam nadzieję, że znajde tutaj coś
ciekawego.
No jeszcze kilku takich, a zapewne....NIE!
Szukasz, czy piszesz?
UWAGA!
Czasami lubiłem poznaniaków, ale mogę ich znielubić.
Znowu "kursujecie" śmiecąc na cały świat?
INSTRUKTORZE!
L I T O Ś C I!!!!!!
Przeciez sa DARMOWE programiki -serwery poczty i niuisów!
Załóżcie sobie, go w pracowni?! Pobawcie się lokalnie!?

RomanO

4. Data: 2005-11-05 11:50:27

Temat: Re:
Od: "Klinia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygląda na to, że znowu pojawili się jacyś kursanci, którym przygłupawy
> prowadzący pokazuje, jak nie korzystać z grup dyskusyjnych.
> AC
O co ci chodzi, wszędzie pełno mądrali niewyrosniętych z kompleksów. Pozdrawiam.

5. Data: 2005-11-16 09:49:37

Od: "Adam C." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klinia napisał:

> O co ci chodzi, wszędzie pełno mądrali niewyrosniętych z kompleksów. Pozdrawiam.

Nie mam kompleksów. Rzecz w tym, iż grupa dyskusyjna służy (jak sama
nazwa wskazuje) do dyskutowania. Jeżeli zaś na kursie jest omawiany
temat grup dyskusyjnych, to zanim prowadzący przejdzie do omawianaia
szczegółów technicznych - podaje zasady korzystania z grup dyskusyjnych.
Jedna z tych zasad mówi, aby nie zaśmiecać grup takimi tekstami, jak
"hej, co robicie?", "co będzie na obiad?" itp. bzdury. Do treningów jest
wydzielona grupa o nazwie test - i tam można sobie ćwiczyć ile dusza
zapragnie.
AC

Co z tym "coll"?
powitanie