poziom mocznika we krwi

1. Data: 2007-05-01 14:53:47

Temat: poziom mocznika we krwi
Od: "Ulzanka" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy podwyższony poziom mocznika we krwi ma znaczenie kliniczne? Jeśli tak to
jakie? Kreatynina we krwi i morfologia ok. Badania miałam zlecone z powodu
nadciśnienia tętniczego
Dziękuję

2. Data: 2007-05-01 19:24:10

Temat: Re: poziom mocznika we krwi
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulzanka pisze:
> [...]
> jakie? Kreatynina we krwi i morfologia ok. Badania miałam zlecone z powodu

Po co zadajesz kolejny raz to samo pytanie? Jak podasz: wiek, wzrost,
wagę, dotychczasowy wywiad chorobowy, WSZYSTKIE wyniki zleconych badań
(także te "w normie"), przyjmowane leki, powód zlecenia badań, sposób
odżywiania, informacje o trybie życia... to wtedy będzie można już
TROCHĘ powiedzieć na interesujący Cię temat.

P.S.
1. Wyjątek od reguły: Niektóre jednostki chorobowe rozpoznaje się na
podstawie ściśle określonych kryteriów, często laboratoryjnych, i
czasami wystarczy wynik jednego badania: wynik w normie - 100%
wykluczenie choroby, wynik nieprawidłowy - 100% potwierdzenie określonej
choroby.
2. Reguła: zazwyczaj pojedynczy wynik badania, oderwany od kontekstu,
nie znaczy NIC.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2007-05-11 00:50:08

Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie , powiazania nerek z cisnieniem sa stare jak swiat, potrzeba
wiecej informacji

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

4. Data: 2007-05-11 15:20:48

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11 May 2007 02:50:08 +0200, ddx wrote:

> zgadzam sie

Lepiej tak nie pisz, bo jeszcze ktoś pomyśli, że przedpisca bzdury
napisał.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

prawo jazdy - badanie wzroku
[Okulistyka] Farfocle przed oczami
Chrzastka stawowa