poziomowanie gruntu

31. Data: 2004-10-26 18:16:57

Temat: Re: poziomowanie gruntu
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:

> "Frakcja" południowa i centralna ma wspaniałe babie lato, u nas deszcz i
> szaruga :-((((

U mnie jest teraz 13 stopni:-)

Pozdrawiam

Marta

32. Data: 2004-10-26 18:19:55

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisała:
> U mnie jest teraz 13 stopni:-)

U mnie też nie jest zimno, 11C, ale dzisiaj to wyjątkowy dzień, nie padało.
Pozdr. Jurek
--
Jerzy Wierzchnicki
j...@p...onet.pl

33. Data: 2004-10-26 21:03:19

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Bo się kupuje dość porzadną kosiarkę spalinową z koszem i po sprawie,
> zbierze wszytkie liście :)

Ma się kosiarkę tyle że trawa już nie przyrasta więc nie ma co `golić`
ale żeby zbierać nią liście? Na to nie wpadłem ;)

--
-Crimson-

34. Data: 2004-10-27 06:43:09

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> wrote in

> "Frakcja" południowa i centralna ma wspaniałe babie lato, u nas deszcz
> i szaruga :-((((

Juz nie ma.. Melancholia wypelzla z katow i leje z gory :-)
Ale kolory w takim zgaszonym swietle (braku swiatla?) sa niesamowite..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

35. Data: 2004-10-27 07:26:31

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Michael Mischjurewitz schrieb:

> Zgodzcie sie, ze jest wasser w szlauchu; Irek wam to wytlumaczy :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

My Niemce haben tera Wunderwerkcojgi jak Laser, darum som unsere trawy
rychig glatt und gerade. Wasser oszczedzamy a szlauchy uzywamy do
sexspiele. Ten Crimson soll...sag wie heiss der?... spych?... nehmen.

Mit freundlichen Grüßen,

Erich

36. Data: 2004-10-27 07:34:46

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisał w wiadomości

> [...]
> rychig glatt und gerade. Wasser oszczedzamy a szlauchy uzywamy do
> sexspiele. Ten Crimson soll...sag wie heiss der?... spych?... nehmen.

W jego rajskim kąciku na ziemi spychotechniki się nie stosuje.
:-)
Pozdrawiam
skryba

37. Data: 2004-10-27 08:32:45

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Der Gartenschreiberling schrieb:

> W jego rajskim kąciku na ziemi spychotechniki się nie stosuje.
> :-)
> Pozdrawiam
> skryba

To by byla Blitzgartenarbeit ale jak Du wollen...

Gruuuuuuuuuusssssssssssssss,

Der Grenzlandbewohner

38. Data: 2004-10-27 18:47:30

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec <i...@t...de> wrote:

> My Niemce haben tera Wunderwerkcojgi jak Laser, darum som unsere trawy
> rychig glatt und gerade. Wasser oszczedzamy a szlauchy uzywamy do
> sexspiele. Ten Crimson soll...sag wie heiss der?... spych?... nehmen.

No ja, gut, ganz normall, jak na Was, Niemców: richtig und
gerade. Sagt man aber trocha więcej ueber te sexspile mit szlauch, to
zainteresowało mnie zdecydowanie bardziej niż prosta trawa :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Ukłony dla Uty, i przekaż, że powojniki czekają :)
--
Felicjan, co rodem był z Nysy,
Prowadził na noce zapisy.

39. Data: 2004-10-27 19:00:00

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec <i...@t...de> wrote:

> [...]
> sexspiele. Ten Crimson soll...sag wie heiss der?... spych?... nehmen.

No ja, gut, ganz normall, jak na Was, Niemców: richtig und
gerade. Sagt man aber trocha więcej ueber te sexspiele mit szlauch, to

40. Data: 2004-10-27 20:06:51

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz nie ma.. Melancholia wypelzla z katow i leje z gory :-)
> Ale kolory w takim zgaszonym swietle (braku swiatla?) sa niesamowite..
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

A wschodnia jeszcze ma. Grabilam dzisiaj zlote liscie w bluzce z krotkim
rekawem.

Pozdrawiam, Krystyna

hiacynt
Zabezpieczanie miejsc po ścietych gałęziach
Opinie o Lampie UV do oczka wodnego
Sadziec konopiasty
Sadzonki z Ebay.de