poznałem dziewczyne = mniej jem ?

1. Data: 2005-11-01 10:19:39

Temat: poznałem dziewczyne = mniej jem ?
Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam poznalem pare dni temu dziewczyne
spedzilismy ze soba bardoz duzo czasu przez te pare dni
i oboje stwierdzilismy ze do siebie pasujemu i w ogole jest OK

dziwi mnie tylko jedna rzecz
od pierwszego dnia spotkania zacząłem mniej jeść
poprostu nie czuje tak czesto głodu
zostawiam czesc obiadu
na sniadanie rowniez robie sobie 3 kromki i po 2ch juz nie mam ochoty jeść
z kolacja jeszczegorzej - w ogole przestalem ja jeść
np z soboty na niedziele bylsmy w knajpce i nie jadłem nic od 15 od obiadu
do 5 rano i nie bylem glodny ?
czy to normalne ?

2. Data: 2005-11-01 10:26:03

Temat: Re: poznałem dziewczyne = mniej jem ?
Od: "CEDO" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może się zakochałeś???:)

3. Data: 2005-11-01 16:20:12

Od: Geminus <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

nofuture wrote:
> [...]
> z kolacja jeszczegorzej - w ogole przestalem ja je?ć
> np z soboty na niedziele bylsmy w knajpce i nie jadłem nic od 15 od obiadu

Nawet napewno zakochałeś się... :)

4. Data: 2005-11-01 16:20:48

Od: Geminus <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-11-01 19:37:11

Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

"nofuture" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
> z kolacja jeszczegorzej - w ogole przestalem ja jeœć
> np z soboty na niedziele bylsmy w knajpce i nie jadłem nic od 15 od obiadu

Tak, to normalne, żyjesz miłością ;)

--

Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

6. Data: 2005-11-01 19:47:43

Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo za pomoc :) chyba macie racje ...

co to takiego
rak a owoce cytrusowe
Prośba o pomoc w diagnozie
Robienie testu ciazowego...