poznam panią

1. Data: 2006-11-13 19:55:59

Temat: poznam panią
Od: Mariusz <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznam panią niepełnosprawną w wieku około 30 lat, bez widocznej
niepełnosprawności, z Krakowa, z ładną buzią, najchętniej z wyższym
wykształceniem, spokojną, w celu wspólnego spędzania czasu, przyjaźni, stałego
związku.

Interesuję się czytaniem książek z mojej dziedziny, chodzę czasem na mecze halowe.
Ostatnio jestem domatorem, ale lubię spacery po hipermarketach. Aha, nie chcę mieć
dzieci.

pisz skarbie do:
mruczus4(at)gazeta.pl

2. Data: 2006-11-13 19:58:41

Temat: Re: poznam panią
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-11-2006 o 20:55:59 Mariusz <t...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> mecze halowe. Ostatnio jestem domatorem, ale lubię spacery po
> hipermarketach. Aha, nie chcę mieć dzieci.

O!

A czemu niepełnosprawną? Bo łatwiejsza? Chętniejsza? Bardziej od ciebie
nieszczęśliwa i łatwiej będzie? Opowiedz o swoim problemie... a może do
jakiegoś terapeuty najpierw pódź, zanim zaczniesz szukać niepełnosprawnej
pani...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

3. Data: 2006-11-13 20:03:47

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):
> [...]

> nieszczęśliwa i łatwiej będzie? Opowiedz o swoim problemie... a może do
> jakiegoś terapeuty najpierw pódź, zanim zaczniesz szukać

Popieram tym bardziej że moja Pani jest sprawna w przeciwieństwi do mnie

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl

4. Data: 2006-11-14 09:15:42

Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poznam panią niepełnosprawną w wieku około 30 lat, bez widocznej
> niepełnosprawności,

jeśli to nie żart to niezły palant
sory ale nie mogłem się powstrzymać i proszę nie zwracać mi uwagi, że jestem
niegrzeczny, ale musiałem ;-)
pozdrawiam Wiesław

5. Data: 2006-11-14 09:53:58

Od: "Marysieńka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <t...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> we.
> Ostatnio jestem domatorem, ale lubię spacery po hipermarketach. Aha, nie

Mrrrrrrrrrrrrrr... jakież to urocze :)
Lecę, już lecę! Mknę co sił!
Buzię mam ładną, figurkę też niczego sobie, no i ten Kraków. Jak wysokie
ksztalcenie Ci odpowiada? Mafistrów jak wszów wszak, ale myslę o doktoracie.
Może być? Urzekły mnie te spacery po hipermarketach! Fascynujące! Doprawdy,
jestem pod wrażeniem. ale proszę, napisz coś więcej o tym niecodziennym, a
jakże porywającym hobby. Czytanie ksiązek z Twojej dziedziny tez brzmi nader
zachęcajaco. Ale dlaczegóż to ostatnio jesteś domatorem? Może jednak jakaś
niewielka weekendowa wycieczka do Tesco? No i co z tymi niedoszłymi dziećmi?
Jakies problemiki? No, może to i lepiej, wszak ciąża defasonuje figurę. W
wolnej chwili miast zajmować się hałasliwym potomstwem poczytamy sobie książki
z Twojej dziedziny i odwiedzimy Galerię Kraków. Już się cieszę!
A więc pisz, pisz Mruczusiu, ani chwili nie zwlekaj!
;)
--
pozdrawiam, Marysia

6. Data: 2006-11-14 11:16:50

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-13 20:55, użytkowniczka/użytkownik Mariusz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> mecze halowe. Ostatnio jestem domatorem, ale lubię spacery po
> hipermarketach. Aha, nie chcę mieć dzieci.

Nie wiem czy to kiepski żart na Halloween (który był chyba 2 tygodnie
temu), czy inny czarny humor. Nie wiem czy przy takich %%&&(*%*&*%
postach powinna obowiązywać netykieta i inny rodzaj kultury, bo
odpowiednie słowa same się cisną na ustach.

No chyba, że jest to prowokacja.

PS. Zaczynam się zastanawiać nad słowami *ZBIG*-a, czy takich osobników
nie należałoby eliminować?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

7. Data: 2006-11-14 17:38:50

Od: Mysiatek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał(a):
> [...]
> mecze halowe. Ostatnio jestem domatorem, ale lubię spacery po
> hipermarketach. Aha, nie chcę mieć dzieci.

Takie rzeczy to tylko w Erze!!!

8. Data: 2006-11-14 19:14:17

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-11-2006 o 18:38:50 Mysiatek <m...@o...pl> napisał(a):

> Takie rzeczy to tylko w Erze!!!

I żeby była nimfomanką. Niemą.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

9. Data: 2006-11-15 09:42:21

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław napisał(a):

> jeśli to nie żart to niezły palant
> sory ale nie mogłem się powstrzymać i proszę nie zwracać mi uwagi, że jestem
> niegrzeczny, ale musiałem ;-)
> pozdrawiam Wiesław

Ja zupełnie nie rozumię o co przepraszasz? Wyraziłeś zupełnie trafnie to
co chyba jak sie nie mylę myśli większość ludzi tu :)

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl

10. Data: 2006-11-15 12:13:50

Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Nov 2006 12:16:50 +0100, Jacek Kruszniewski napisał(a):

> PS. Zaczynam się zastanawiać nad słowami *ZBIG*-a, czy takich osobników
> nie należałoby eliminować?

Daleki jestem od stwierdzenia że należy kogokolwiek likwidować.
Wręcz przeciwnie, uważam że nikt niema prawa decydować w kwestii życia i
śmierci, chyba że chodzi o jego własne życie, lub śmierć.

Część onanistów - podszywaczy zerwie stuleje przy czytaniu
No więc można wygrać.
Aktualizacja poradnika "Twoje Prawa"
Oddam
Lublin - kandydat na radnego z okręgu Śródmieście-Bronowice