praca podczas studiów na AM?

1. Data: 2003-07-26 22:32:11

Temat: praca podczas studiów na AM?
Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie dla studentów ( lub lekarzy) czy możliwe jest połączenie studiów z
jakąś pracą? czy raczej pozostaje 6 lat na garnuszku mamusi?

2. Data: 2003-07-26 22:49:21

Temat: Re: praca podczas studiów na AM?
Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> pytanie dla studentów ( lub lekarzy) czy możliwe jest połączenie studiów z
> jakąś pracą? czy raczej pozostaje 6 lat na garnuszku mamusi?

według mnie jest możliwe - pracowałem sobie spokojnie cały 5 i 6 rok -
studia na tym nie traciły,
oprócz tego doskonałym źródłem pieniędzy jest nauka, na AM opłaca się mieć
dobre oceny - od średniej 4, 0 są wysokie stypendia. a po studiach
niespodzianka - oprócz satysfakcji z ładnego dyplomu - nagroda rektorska /
jeśli z całych studiów średnia>=4,5/
Pracy dla studentów jest naprawdę dużo, i często jest to praca dość
dobrze płatna.
Niektórzy z moich znajomych utrzymywali się sami w 100% - stypendium
naukowe + np. pieniądze zarobione na wakacjach za granicą.
Jakkolwiek na 1 , 2 i 3 roku praca IMHO będzie kolidować z nauka , później
niekoniecznie.
To wszystko daje się pogodzić później/4,5,6 rok/ - miałem czas i na pracę
zarobkową i na koło naukowe i na walkę o stypendium - a z reguły im
więcej obowiązków, tym lepiej się wszystko udawało ;)

pozdrawiam serdecznie Tichy

3. Data: 2003-07-27 01:08:45

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> pytanie dla studentów ( lub lekarzy) czy możliwe jest połączenie studiów z
> jakąś pracą? czy raczej pozostaje 6 lat na garnuszku mamusi?

Od poczatku studiow prowadze firme wiec da sie :) co prawda musialem raz
powtarzac rok ale co tam. z czegos trzeba zyc :)

Powodzenia,

K.

4. Data: 2003-07-27 07:44:06

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "agata" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> oprócz tego doskonałym źródłem pieniędzy jest nauka, na AM opłaca się mieć
> dobre oceny - od średniej 4, 0 są wysokie stypendia.

Zgadzam się całkowicie. Dzięki wysokim średnim ocen miałam co roku
stypendium naukowe, co od 2- go roku pozwoliło mi na prawie całkowitą
niezależność finansową od rodziców w czasie studiów. Do tego dochodziły
okazyjnie udzielane korepetycje licealistom i przepisywanie tekstów na
komputerze.
Jola

5. Data: 2003-07-27 22:32:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Zgadzam się całkowicie. Dzięki wysokim średnim ocen miałam co roku
> stypendium naukowe, co od 2- go roku pozwoliło mi na prawie całkowitą
> niezależność finansową od rodziców w czasie studiów.

to tak duzo teraz daja na uczelniach czy moze twoje wymagania
niezaleznosci sa male?

iwon(k)a

6. Data: 2003-07-28 19:58:24

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jakie wy mieliście stypendia że dało sie z tego wyżyc?

7. Data: 2003-07-29 05:32:48

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zgucior" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> to jakie wy mieliście stypendia że dało sie z tego wyżyc?

Nie pamiętam, jak było na młodszych latach, ale na 6-tym roku dostawałam
coś ok 550zł. Jak się zapłaciło akademik (150zł), to 400 na jedzonko
starczało..... Problem zaczynał się gdy trzeba było kupić książki lub jakieś
droższe ciuchy, typu płaszcz na zimę czy buty, ale wtedy zawsze sprawnie
działała kasa zapomogowa u rodziców ;).
Jola

8. Data: 2003-07-29 15:48:37

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jaka średnia trzeba było mieć żeby "taaaką" kasę dostać?

9. Data: 2003-07-29 18:56:37

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jaka średnia trzeba było mieć żeby "taaaką" kasę dostać?

No cóż.... - 5.0
Jola

10. Data: 2003-07-29 21:25:59

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to albo musisz być bardzo zdolna albo poświęcałaś dużo czasu na naukę
opłacało się chociaż? za takie pieniądze? tracić najlepsze lata swojego
życia?

Nadczynnosc/niedoczynnos c a powiekszenie tarczycy..
noworodek i .... rozterki tatusia
Prawdopodobienstwo ojcostwa
ZycieBezOdlezyn
POMOCY-problem cnota