pracownicza ksiazeczka zdrowia

1. Data: 2006-06-20 20:24:47

Temat: pracownicza ksiazeczka zdrowia
Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pracownicza ksiazeczka zdrowia jest wymagana od wychowacy na kolonii
(dzieci od 9 lat). Pracuje na uczelni na stanowisku dydaktycznym i lekarz
medycyny pracy nie wymagal ode mnie badan z sanepidu, a słyszałem, że jadac
na kolonie trzeba miec badania z sanepidu takze.
Nie wiem czy zadalem pytanie na wlasciwej grupie, ale jesli nie, to
przepraszam

2. Data: 2006-06-21 09:48:05

Temat: Re: pracownicza ksiazeczka zdrowia
Od: "ewunia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, wymagane jest badanie i wpisanie przez lekarza orzeczenia do książeczki
dla celów sane-epid. Musisz iść do lekarza, każdy lekarz, ktory ma prawo
wykonywania zawodu bez względu na specjalizację i miejsce pracy, może takie
badanie przeprowadzić. Obowiązuje go jednka prowadzenie Ewidencji badań.

a oto podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn.4 kwietnia
2003r. w sprawie wykazu prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość
przeniesienia
1. Wykaz prac, przy wykonywaniu których istnieje szczególne ryzyko
przeniesienia na inne osoby zakażenia prątkami gruźlicy:
Prace na stanowiskach związanych z ciągłym kontaktem z ludźmi w:
1) przedszkolach, szkołach i placówkach systemu oświaty;

ewunia

Jak wyczyścić tapicerkę po wymiotach?
zeby madrosci a oczy !!
Owulacja w trakcie laktacji