pralka Bosch WLF 20460 PL

1. Data: 2006-10-06 14:26:06

Temat: pralka Bosch WLF 20460 PL
Od: "Ianussius" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam małe pytanie do posiadaczy pralki Bosch WLF 20460 PL. Właśnie
wczoraj ją kupiłem i okazało się, że instrukcja (szczególnie
wybór programów) nie odbiega od średniej i jest raczej do kitu.
Chodzi mi mianowicie o potwierdzanie dźwiękiem wykonywania
programów. Czy chodzi tylko o to piknięcie? i jak to się dokładnie
ustawia. Może ktoś już przebrnął przez ten temat?

sprawa 2.
co to jest ten Aqua Spar? Czy jest to tzw. system zraszania prania?

szkoda, że wyświetlacz nie pokazuje również (tak jak w Gorenje)
ilości pobieranej wody.
Wreszcie co sądzicie o sensorach przy przyciskach. Czy nie posypią
się za rok - dwa?

Wielkie dzięki za ewentualne odpowiedzi

2. Data: 2006-10-06 19:27:30

Temat: Re: pralka Bosch WLF 20460 PL
Od: "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ianussius" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>ilości pobieranej wody.
>Wreszcie co sądzicie o sensorach przy przyciskach. Czy nie posypią

Hej,
mam tą pralke 3 miesiące, i póki co wszystko jest ok. Instrukcja jest do bani,
fakt. Ale praleczka już nie, i o to chodzi. Nie wnikałem w ten Aqua Spar, dżwięk
to piknięcie, a sensorów sam sie boję. Mam jednak nadzieję, że dzisiaj takie
rzeczy jak sensory są już tak proste, że nie powiiny być szczególnie zawodne.
Pozdrawiam
Raff
--
In the real world
as in dreams

3. Data: 2006-10-06 19:45:39

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ianussius" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

>Wreszcie co sądzicie o sensorach przy przyciskach. Czy nie posypią
>się za rok - dwa?

Ja nabylam Siemensa z sensorami [nie przemyslalam ich wczesniej:( ] i
drzazni mnie to, ze nawet lekkie ich musniecie (podczas zblizenia sie do
pralki-nawet kot) zmienia sobie funkcje prania jak chce... A gdy sama
ustawiam, to nie zawsze zaskakuje:/ No i ciekawe jak z psujnoscia tychze.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-10-07 10:26:08

Od: "Ianussius" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy opcja wirowanie (ustawienie na wanience) powoduje, że po
zakończeniu programu prania nie będzie ono odwirowywane?

czy można wówczas wyjąć pranie?

coś wyjąć i resztę odwirować?

czy trzeba po tym włączyć odpompowanie?

do czego tak naprawdę służy to odpompowanie i kiedy tego ustrojstwa
używać? :-)

co zrobić, żeby w trakcie prania móc otworzyć pralkę?

Dzięki za wszelkie wyjaśnienia dla dyletanta w praniu (kiedyś nie
musiałem) ;'-(

5. Data: 2006-10-07 15:06:14

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie kupowales ? i

Adamos
gg990369
za ile ?

6. Data: 2006-10-07 18:54:47

Od: "Ianussius" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamos napisał(a):
> Gdzie kupowales ? i
> --
> Pozdrawiam
>
> Adamos
> gg990369
> za ile ?

Kupiłem w małym sklepie na podkarpaciu - nie w wielkiej sieci - za
1650 zl. W internecie widziałem nieco tańsze w niektórych sklepach -
porównaj na
www.ceneo.pl/pralki ale wydaje mi się, że z kosztami transportu może
wyjść podobnie.

Zastanawiam się czy ta pralka posiada 1/2 wsadu, ale chyba nie bo nic
takiego nie ma w instrukcji :-(
pozdrawiam
Ianussius

7. Data: 2006-10-07 22:17:01

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ianussius" <o...@p...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
ps.com...

sprawa 2.
co to jest ten Aqua Spar? Czy jest to tzw. system zraszania prania?
Aqua Spar = oszczednosc wody
Ilona

8. Data: 2006-10-08 06:20:55

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się czy ta pralka posiada 1/2 wsadu, ale chyba nie bo nic
takiego nie ma w instrukcji :-(

Wg opisu pralka posiada automatyke wagowa, ktora wlasnie odpowiedzialna jest
za ilosc wsadu i odpowiednia ilosc wody itd

Adamos
gg990369

9. Data: 2006-10-08 11:10:38

Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drzazni mnie to, ze nawet lekkie ich musniecie (podczas zblizenia sie do
> pralki-nawet kot) zmienia sobie funkcje prania jak chce... A gdy sama

Nie martw się, dziecko na pewno sobie poradzi ;)
Moje dziecko na razie ze zwykłymi przyciskami od pralki nie radzi sobie za
dobrze, za to pokrętełka.... ;)

10. Data: 2006-10-08 11:57:21

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie martw się, dziecko na pewno sobie poradzi ;)
> Moje dziecko na razie ze zwykłymi przyciskami od pralki nie radzi sobie za
> dobrze, za to pokrętełka.... ;)
> pozdrawiam

Odsylam, dla przypomnienia, do watku "Rozczarowanie pralka Siemens" z
dn.19.03.06r.
Wierz mi, sprawy techniczne nie maja dla mnie tajemnic, wiec nie traktuj jak
niemote. Nie mam juz malych dzieci tak nawiasem mowiac;)

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

Opinie na temat pieca kondensacyjnego.
wanna akrylowa