pralka Electrolux EWT 1015

1. Data: 2005-07-01 11:12:39

Temat: pralka Electrolux EWT 1015
Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepokoi mnie trochę zachowanie mojej pralki Electrolux EWT1015 i chciałem
zapytać czy ktoś z użytkowników takiej praliki spotkał się z problemem
polegającym na tym, że pralka nie korzysta z płynu zmiękczającego wlanego do
komory nr 3, a proszku wsypanego do komory srodkowej pobiera (a raczej
wypłukuje wodą) tylo o ile... Po zakończeniu prania (np program AA 40) gdy
otwieram pralkę w przegródkach nadal jest środek zmiękczający oraz prawie
połowa komory z proszkiem.

2. Data: 2005-07-01 12:25:14

Temat: Re: pralka Electrolux EWT 1015
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rd napisał(a):
> [...]
> otwieram pralkę w przegródkach nadal jest środek zmiękczający oraz prawie

Płynu używam rzadko, ale nie przypominam sobie, żeby coś tam specjalnie
zostało. Proszek (z obydwóch przegródek) wypłukuje praktycznie do czysta.

Wydaje mi się, że opisane przez Ciebie objawy, nie są niestety normalne.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2005-07-01 15:27:42

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

rd wrote:
> polegającym na tym, że pralka nie korzysta z płynu zmiękczającego wlanego do
> komory nr 3, a proszku wsypanego do komory srodkowej pobiera (a raczej
> wypłukuje wodą) tylo o ile...

Miałem prodobną rzecz (ale w EWF 830); okazało się, że sprezentowany
proszek Ariel cośtam_super_cośtam o wiele lepiej się wypłukuje z komory
(w takich samych ilościach!) niż tani proszek Leader Price. Wcześniej
tani prosze było trzeba ręcznie wypłukiwać wodą, przy Arielu w zasadzie
sam nie zostaje nic w komorze.
BTW: nie wiem, czy to był Ariel czy cokolwiek innego, ale jeden z tych
drogich.

--
Filip.----------------------------------------------
----------------

4. Data: 2005-07-01 16:13:31

Od: " zaqyzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie syp tam proszku. Syp go bezpośrednio na zamknięty bęben. A w ogóle co to
znaczy, że sypiesz do kilku przegrudek? Pierzesz z praniem wstępnym? Po
cholere?. Jeżeli płynu nie pobiera to musisz tę przegródkę porzadnie umyć
(chodzi gł. o tzw "gwizdek")

5. Data: 2005-07-05 07:16:31

Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem już rozwiązany. Przyczyną było zbyt małe ciśnienie w wężu
doprowadzającym wodę do pralki.

Użytkownik "rd" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> otwieram pralkę w przegródkach nadal jest środek zmiękczający oraz prawie

Program do projektowania mebli
problem ze zmywarką Indesit IDL42
Naprawa pralek Warszawa
dom w okolicy DC
[WAW] Sprzedam szlifierkę Skil i opalarkę Steinel