pralka amica - opinie

1. Data: 2004-10-26 06:47:13

Temat: pralka amica - opinie
Od: Pawel Styczewski <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

musze w niedlugim czasie zakupic pralkę
chciałbym Was zapytać o zdanie w sprawie pralek AMICA - ogladalem pralke z
wirowaniem 1000 obr i elektronicznym wyswietlaczem

niektorzy znajomi jednak niedawno odradzali mi kupno tej marki z uwagi na
drogie czesci i serwis w razie awarii.

pomozecie?

--
Pawel Styczewski
styczewski(at)o2(dot)pl

1. Data: 2004-10-26 12:57:53

Temat: Re: pralka amica - opinie
Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Styczewski <f...@b...cy> napisał(a):

> musze w niedlugim czasie zakupic pralkę
> chciałbym Was zapytać o zdanie w sprawie pralek AMICA - ogladalem pralke z
> wirowaniem 1000 obr i elektronicznym wyswietlaczem

Ja kupiłem pralkę Amica prawie trzy lata temu. Kupiłem, bo wydawało mi się, że
oszczędna, tania jak na elektroniczny programator, ma system ważenia i POCHYŁY
bęben.

Co sie okazało?
1. Może i oszczędza wodę, ale muszę płukać dwa razy bo standardowo płuka słabo.
2. Skuteczność prania też kiepska.
3. Nie da się wypoziomować (chyba przez ten pochyły bęben), skacze po całej
łazience.
4. Często nie chce wywirować bo nie może wyważyć wsadu.
5. Elektroniczny programator rdzewieje po użyciu programów o wysokiej
temperaturze (przez kilka tygodni nie chce uruchamiać niektórych programów -
tych najczęściej używanych).

Miałem poprzednio Whirpoola - ten prał znacznie lepiej, ale psuł się znacznie
częściej.
Z moich doświadczeń najlepiej wypada BOSCH (jakiś taki tani model).

1. Data: 2004-10-26 13:29:59

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niektorzy znajomi jednak niedawno odradzali mi kupno tej marki z uwagi na
> drogie czesci i serwis w razie awarii.

1,5 roku temu kupilem AMICE 1200obrotow z wyswietlaczem

wrazenie negatywne

bardzo czesto nie doplukuje
przy ustawianiu programu szybkosc wirowania automatycznie ustawia sie na
1000 obrotow - zeby zmienic na 1200 musze chyba z 10 razy nacisnac przycisk
zmiany obrotow - co za kretynizm
skutecznosc prania taka sobie
rzadko wiruje z ustawiona predkoscia wirowania - to chyba przez jakis
beznadziejny czujnik wywazenia wkladu
czesto oszukuje na czasie prania - na wyswietlaczu pokazuje ze zostalo 20
minut - a po 20 minutach pokazuje ze jeszcze 10 do konca (na niektorych
programach czas prania preciaga sie o ponad pol godziny)

zalet zadnych wymienic nie potrafie

zaluje wyboru

pzdr

matjaw

1. Data: 2004-10-27 07:08:06

Od: Pawel Styczewski <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Oct 2004 12:57:53 +0000 (UTC), m...@W...gazeta.pl
napisał(a):

> Miałem poprzednio Whirpoola - ten prał znacznie lepiej, ale psuł się znacznie
> częściej.
> Z moich doświadczeń najlepiej wypada BOSCH (jakiś taki tani model).

w sklepie tez odradzili mi Amice, ale powiedzieli ze Whirpool i Bosch to
wlasciwie podobna jakosc. Chyba w chwili obecnej jestem blizej whirploola

> Pozdrawiam
pozdrawiam i dzieki

1. Data: 2004-10-27 09:51:34

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Styczewski napisalo:

> w sklepie tez odradzili mi Amice, ale powiedzieli ze Whirpool i Bosch to
> wlasciwie podobna jakosc.

Mocne :)

> Chyba w chwili obecnej jestem blizej whirploola

To kup Polara. Tanszy, a niczym z zewnatrz nie rozni sie od Whirlpoola.
Ja mam Amice PC5580A413 i jestem zadowolony; ciotka ma PB, sasiedzi tez.
Zadna jak dotad sie nie popsula.

.

1. Data: 2004-10-28 07:39:12

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Styczewski" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

> w sklepie tez odradzili mi Amice, ale powiedzieli ze Whirpool i Bosch to
> wlasciwie podobna jakosc. Chyba w chwili obecnej jestem blizej whirploola

Sklep to odradza na czym mniej zarobi, w szczegolnosci przy pytaniu "Panie a
co Pan poleca/odradza".

Wojtek

1. Data: 2004-10-28 09:08:31

Od: "Yaro" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Jaworski <m...@a...pl> napisał(a):

> 1,5 roku temu kupilem AMICE 1200obrotow z wyswietlaczem
>
> wrazenie negatywne

Hmmm, a ja powiem tak. W lutym kupiłem Amice, nie pamietam nambera, ma 800
obrotów i nie ma żadnych wyswietlaczy. Ma tylko pokretło z programiami i
przyciski.
i ..... jestem zadowolony :-))))

Nie mam zielonego czy nie dopłukuje bo sie nie znam :-), ale faktycznie
czasami ma jakies schizy z wyważeniem wkładu. Ale ogólnie pracuje
bezawaryjnie i naprawde polecam.

Pozdrówka
Yaro

1. Data: 2004-10-28 12:02:06

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam zielonego czy nie dopłukuje bo sie nie znam :-), ale faktycznie
> czasami ma jakies schizy z wyważeniem wkładu. Ale ogólnie pracuje
> bezawaryjnie i naprawde polecam.

tu nie trzeba sie znac -jak wyjmujesz pranie i masz na nim bialy nalot z
proszku od razu wiadomo ze nie doplukuje
zauwazylem ze dzieje sie tak tylko z niektorymi proszkami

jesli chodzi o awaryjnosc to u mnie tez sie nie popsula - tylko ze ja uznaje
to za norme a nie za zalete:)

pzdr

matjaw

1. Data: 2004-10-28 22:03:30

Od: "jw" <I...@n...TLEN.PL> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> musze w niedlugim czasie zakupic pralkę
> chciałbym Was zapytać o zdanie w sprawie pralek AMICA - ogladalem pralke z
> wirowaniem 1000 obr i elektronicznym wyswietlaczem

Witam!
Mam od niedawna (jakieś pół roku) Amicę 800.
W zasadzie jestem zadowolony, ale:
- jest trochę głośniejsza niż się spodziewałem, ale chyba w normie (trochę
słychać silnik)
- przy praniu np. jednego, dużego ręcznika ma kłopoty z wyważeniem wsadu,
(natomiast przy pełnym bębnie nigdy takich kłopotów nie ma)
- jeżeli ktoś potrzebuje wąskiej (płytkiej) pralki, to radzę uważać, bo
panel czołowy Amiki jest półokrągły i pralka zajmuje trochę więcej miejsca
niż by wynikało z jej rozmiarów (trzeba doliczyć jakieś 5 cm).
Natomiast jest prosta w obsłudze i pierze dobrze. Z reguły włączam dodatkowe
płukanie, ale i bez tego płucze dobrze (chyba, że się przesadzi z ilością
proszku).
Na razie się nie popsuła (puk,puk).
Pozdrawiam.
J.W.

1. Data: 2004-10-29 07:41:12

Od: "pralmistrz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - przy praniu np. jednego, dużego ręcznika ma kłopoty z wyważeniem wsadu,
> (natomiast przy pełnym bębnie nigdy takich kłopotów nie ma)

A jak sobie wyobrażasz równomierne ułożenie jednej rzeczy tylko przy włączaniu
obrotów to w jedną to w drugą stronę? Toż w instrukcji pewnie każdej pralki
jest wzmianka, aby nie stosować wirowania przy prawie pustych bębnach. Nie
wymagaj cudów zarówno od tanich i dobrych pralek Amica jak i drogich i pewnie
też dobrych pralek innych producentów!

Sprzedam działkę w Chotomowie
Sklep i forum
Jaki model ?