pralka dla dwojga starych ludzi

1. Data: 2007-08-04 21:49:51

Temat: pralka dla dwojga starych ludzi
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaką pralkę kupić starszym osobom?

a jakiej im nie kupować?

2. Data: 2007-08-04 22:27:19

Temat: Re: pralka dla dwojga starych ludzi
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym kupił możliwie prostą w obsłudze.

g.

3. Data: 2007-08-05 08:00:56

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> jaką pralkę kupić starszym osobom?
>
> a jakiej im nie kupować?

IDIOTYCZNE pytanie.
co ma wiek do pralki?
Są niesprawni umysłowo? niesprawni fizycznie? nie panują nad swoimi
potrzebami fizjologicznymi?

4. Data: 2007-08-05 08:13:49

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze dla starszych ludzi pralka powinna byc prosta w obsludze
,miec czytelny dislpay no i byc bezawaryjna.Takie cechy spelnia nowa seria
boscha.
Kupilem niedawno wiec wiem
Pierwszy w swiecie 15 minutowy program dla rzeczy lekko przybrudzonych
oczywiscie,wyswietlacz pokazujacy czas do konca prania,prosciutkie
wybieranie programow.Cicha.
Niestety pralki te sa nieco drozsze niz u konkurencji wiec nie kazdego stac.
To jest mysle jej jedyny mankament

5. Data: 2007-08-05 08:51:49

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. <n...@o...pl> wrote:
> jaką pralkę kupić starszym osobom?

Jakąś niedużą 40cm.

> a jakiej im nie kupować?

Górnoładowanej.

J.

6. Data: 2007-08-05 09:05:30

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> wybieranie programow.Cicha.

Moja bosch wlf20260 nie jest cicha, kolga ma taką samą i też hałasuje jak
moja (przy wirowaniu jak startujący F16). :-)
Poza tym prosta w obsłudze, na programatorze napisy w języku polskim,
dobrze pierze, po pół roku jeszcze się nie zepsuła. :-)
Moja ma 45cm głębokości.

7. Data: 2007-08-05 09:43:21

Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wydaje mi sie ze dla starszych ludzi pralka powinna byc prosta w obsludze
> ,miec czytelny dislpay no i byc bezawaryjna.Takie cechy spelnia nowa seria

Czytelny display??

8. Data: 2007-08-05 11:08:21

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bosche sa ciche,nie tak jak Miele,ale nie powinno sie narzekac.
A jesli komus wyje jak samolot powinien wezwac serwis i usterke reklamowac a
nie uogolniac.
Chyba ze ktos chce zeby pralka byla naprawde cicha,to wtedy polecam wyzej
wspomniane Miele.

9. Data: 2007-08-05 14:48:27

Od: Adam Foton <usun_litery_k_adamkfotok1_@_gazetak.plk> szukaj wiadomości tego autora

> jaką pralkę kupić starszym osobom?

Polecam gornoladowana, z automatycznym ustawianiem bebna do otwarcia.
Jedno pokretlo + kilka przyciskow (dodatkowe plukanie, mniejsze obroty,
skrocony program) + kilka LED-ow

> a jakiej im nie kupować?

Z wyswietlaczami, wieloma pokretlami.

AF

10. Data: 2007-08-05 15:50:19

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> IDIOTYCZNE pytanie.
> co ma wiek do pralki?
> Są niesprawni umysłowo? niesprawni fizycznie? nie panują nad swoimi
> potrzebami fizjologicznymi?

Właśnie, że pytanie mało idiotyczne. Ostatnio byłam świadkiem ostrej
sprzeczki pomiędzy dwoma mieszkającymi razem starszymi paniami /siostrami,
żeby nie było głupich komentarzy/ odnośnie użytkowania pralki. Wybrany nie
ten program, proszek nasypany do nie tej szuflady itp. Pralkę mają od 20
lat - niby powinny znać ją na pamięć, ale widocznie jedna z sióstr starzeje
się szybciej, niż pralka...

Skomplikowana obsługa, zbyt duży wybór programów, za dużo pokręteł do
ustawiania - to w pewnym wieku mogą być problemy nie do przejścia...

Ania

Obsługa zmywarki - nie mam instrukcji
Firma Severin
dziwny objaw z kontaktem
odplyw c.o. do kanalizacji ?
Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.