pralka mi działać przestała ://

1. Data: 2007-02-14 15:56:48

Temat: pralka mi działać przestała ://
Od: "gorin" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

prąd wysiadł mi dzisiaj...czyli korki wywaliło, włączyłem spowrotem
i ... wszystko działa oprócz lodówki :/
jestem elektronikiem tyle że lodówek nie naprawiam zazwyczaj :D , ale
pogrzebać się chętnie moge, więc jak ktoś wie co paść mogło to czekam
na info :)

pozdro

2. Data: 2007-02-14 17:21:19

Temat: Re: pralka mi działać przestała ://
Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/14/2007 4:56 PM, gorin napisał(a):

> prąd wysiadł mi dzisiaj...czyli korki wywaliło, włączyłem spowrotem
> i ... wszystko działa oprócz lodówki :/
Na pewno wszystko? A pralka działa?

Michał
:-)

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2007-02-14 19:25:59

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gorin <g...@t...pl> wrote:
> prąd wysiadł mi dzisiaj...czyli korki wywaliło, włączyłem
> spowrotem
> i ... wszystko działa oprócz lodówki :/
> jestem elektronikiem

Elektronik, któremu wywaliło _korki_?????

Jeeezuuusieeee....

J.

4. Data: 2007-02-15 08:07:54

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
> Elektronik, któremu wywaliło _korki_?????

Korki, jak korki, ale ze pralki od lodówki nie odróznia:)
pozdr

cherokee

5. Data: 2007-02-15 17:16:34

Od: "TreStan" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...
[...]

Bo ta pralka...czy tam ta lodowka ma za duzo elektroniki w
sobie.Wystarczylo,ze jakas dioda padla nie mowie ze scalak i juz "mogila" Na
szrot to to teraz.Nie bylo to jak nasze "Franie" czy lodowki z iportu
ZSRR(Pisze o jednym i drugim bo nie wiem co tak naprawde mu sie zepsolo.)

Stanislaw

6. Data: 2007-02-16 07:42:57

Od: " hela" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TreStan <t...@n...pl> napisał(a):

> Bo ta pralka...czy tam ta lodowka ma za duzo elektroniki w
> sobie.

Słusznie prawicie, Stanisławie.
Mnie ostatnimi czasy przepaliła się żarówka w lodówce, co poskutkowało
wyłączeniem agregatu. Nie szło tego rozpoznać, bo agregaty mam dwa i jeden
pracował. Kontrolki świeciły się dalej jak chciały a jak po ściance zaczęła
płynąć woda to nie byłam pewna czy to nie planowe rozmrażanie.
w końcu przyszedł małżonek, coś włączył i wyłączył i ruszyły agregat.

Co do kontrolek, to już przy zakupie zorientowałam się, że one o niczym
właściwie nie informują, wezwałam serwisanta, ten popatrzył w schemat, zacukał
się i mówi: no niestety tak to jest zaprojktowane :D

7. Data: 2007-02-16 10:46:48

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

" hela" <h...@W...gazeta.pl> wrote in message
> Mnie ostatnimi czasy przepaliła się żarówka w lodówce, co poskutkowało
> wyłączeniem agregatu

Podaj marke, moze ktos bedzie mial podobny problem i bedzie szukal w
archiwum. Zaoszczedzi na mechaniku przynajmniej.

pozdr

cherokee

8. Data: 2007-02-16 11:43:14

Od: " hela" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee <n...@n...pl> napisał(a):

> Podaj marke, moze ktos bedzie mial podobny problem i bedzie szukal w
> archiwum. Zaoszczedzi na mechaniku przynajmniej.

dobrze kombinujesz, to Electrolux ER7642 B

9. Data: 2007-02-17 20:17:07

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hela <h...@W...gazeta.pl> wrote:

> Słusznie prawicie, Stanisławie.
> Mnie ostatnimi czasy przepaliła się żarówka w lodówce, co
> poskutkowało
> wyłączeniem agregatu.

Takie teraz czasy i taki trynd w zaawansowanej elektronice :-)
Kiedyś uczestniczyłem w ogniowym spotkaniu przedstawicieli
jednego dużego producenta sprzętu telekomunikacyjnego z drugim
dużym producentem takiegoż sprzętu, powodem spotkania była wielka
chryja jaka nastąpiła po duuuużej awarii na "styku" między
urządzeniami obu tych producentów, w wyniku której jakieś
kilkadziesiąt tysięcy abonentów (w tym szpital) około doby nie
miało telefonów czynnych. Awaria była w sumie trywialna i mogła
się spokojnie zakończyć najwyżej pojawieniem się alarmu gdzieś na
konsoli operatora, ale centrala w odpowiedzi na tą awarię
powiedziała "dziękuję, postoję". No i stała...
Przedstawiciel producenta tej centrali na spotkaniu obwieścił
nam, że to nie żadna niedoróbka, to celowe działanie, ten alarm
był z gatunku tak poważnych, że nie można było dalej pracować jak
gdyby nigdy nic, trzeba było uwalić ruch, żeby wymusić działanie
obsługi :-)

J.

Obwodnica na podwórku
Pralka 4 firmy do wyboru...