pralka nie bierze wody

następny post »
From: "Piotr" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: pralka nie bierze wody
Date: Thu, 15 Sep 2005 09:58:45 +0200
Sender: m...@p...onet.pl@pa81.deblin.sdi.tpnet.pl

mam problem z pralką whirpool ładowaną od góry. pracowała biedna dobrze
przez 10 lat ale ostatnio chyba się zakamieniła. otóż nie pobiera wody albo
pobieranie trwa bardzo długo. podejrzewam, że gdzieś musiał się osadzić
kamień i stąd ten problem. sprawdziłęm wąż doprowadzający wodę ale tam nic
nie znalazłem. podejrzewam że gdzieś dalej może w okolicach pompy jest
kamień. jak go usunąć, może to jednak inna przyczyna? jednak stawiam na
kamień bo tydzień temu miałem ten sam problem ze zmywarką, też nie chciała
brać wody. przyszedł gostek i przeczyścił jakieś rurki i póki co zmyjka
chodzi.
Udzielając odpowiedzi proszę brać pod uwagę , że jestem baaardzo amatorskim
majsterkowiczem i mogę mieć problemy z bardziej zaawansowanymi czynnościami
;-) dlatego proszę o łopatologiczne tłumaczenie. chyba że w ogóle odradzicie
samodzielną naprawę.
pilnie czekam na odpowiedź.
Piotr G.