pralka - odklaczanie prania?

1. Data: 2009-02-18 08:18:37

Temat: pralka - odklaczanie prania?
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam po raz pierwszy na tej grupie

poniewaz wyszukiwanie nie zwrocilo niczego interesujacego wiec zadaje
pytanie

z racji posiadania zwierzakow w domu jest problem z ich wszechobecna
sierscia, rowniez na rzeczach swierzo wyjmowanych z pralki

beko teraz reklamuje pralke z ktora ma opcje/mozliwosc/tryb odklaczania
prania, nie bardzo sobie co prawda wyobrazam jak to moze byc realizowane,
ale coz, reklamuja sie

moze ktos z was nabyl to cudo i moze cos wiecej napisac czy to naprawde
dziala :) i czy warto w taka pralke zainwestowac

moze sa inne pralki z podobna funckja?

drugie pytanie, moze ewentualnie macie jakies sprawdzone srodki, sposoby
ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci siersci z
ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

dzieki i pozdrawiam
szerszen

2. Data: 2009-02-18 08:28:48

Temat: Re: pralka - odklaczanie prania?
Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> z racji posiadania zwierzakow w domu jest problem z ich wszechobecna
> sierscia, rowniez na rzeczach swierzo wyjmowanych z pralki

<ciach>

> drugie pytanie, moze ewentualnie macie jakies sprawdzone srodki, sposoby
> ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci siersci
> z ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

też mamy psiaka i dużo sierści ;-)
złotym środkiem okazała sie suszarka. Niektóre rzeczy jak koce, reczniki
susze na maxa, a ubrania wrzucam dosłownie na 10 minut by odkłaczyć ;-)

Dorota
http://autumn.blog.pl/

3. Data: 2009-02-18 09:11:08

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 09:18, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
> ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci siersci z
> ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

Odkurzacz z małą ssawką mającą naklejone paski podobne do rzepa - są i
ręczne szczotki tego typu, można też użyć wilgotnej szczotki lub gąbki
i głownie - nie przytulać zwierząt...

4. Data: 2009-02-18 09:31:11

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

> Odkurzacz z małą ssawką mającą naklejone paski podobne do rzepa - są i
> ręczne szczotki tego typu, można też użyć wilgotnej szczotki lub gąbki
> i głownie - nie przytulać zwierząt...

nie do konca o to mi chodzi, "lepkich szczotek" uzywam, mam nawet w
samochodzie, ale chodzi mi raczej o to, aby ubrania wyjete z pralki byly tej
siersci maksymalnie pozbawione, o ile to tylko mozliwe

5. Data: 2009-02-18 11:43:53

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 10:31, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
> samochodzie, ale chodzi mi raczej o to, aby ubrania wyjete z pralki byly tej
> siersci maksymalnie pozbawione, o ile to tylko mozliwe

Proste - roztwór piorący trzeba puścić na filtr - może to robić nawet
pompka do wypompowywania roztworu - uzupełniona zaworem dwudrożnym - w
czasie prania pompuje na filtr, później wypompowywanie - bez tego
filtra - usuwanie kudłów ręczne lub płukanie filtra przeciwprądem -
kudły do kanalizacji.

6. Data: 2009-02-18 23:44:29

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:
> [...]
> ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci
> siersci z ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

Wolnostojaca suszarka pomoze.
Mam kocury z czesciowo bialym futrem i znam ten bol.

m.

7. Data: 2009-02-19 07:58:51

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wolnostojaca suszarka pomoze.

to akurat tylko pogarsza sprawe :)

8. Data: 2009-02-19 11:12:55

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> to akurat tylko pogarsza sprawe :)

Nieprawda. Mam dwa kociaki i suszarka nie zostawia najmniejszego śladu
sierści na ciuchach. W dodatku pozbawia kurzu i pyłków.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

9. Data: 2009-02-19 11:15:45

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gnjf0d$f0s$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nieprawda. Mam dwa kociaki i suszarka nie zostawia najmniejszego śladu
> sierści na ciuchach. W dodatku pozbawia kurzu i pyłków.

ok, zle zinterpretowalem suszarke, jesli mowimy o urzadzeniu to byc moze
tak, ale na to trzeba miec jeszcze dodatkowe miejsce, co nieco utrudnia
sprawe

10. Data: 2009-02-19 11:56:45

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ok, zle zinterpretowalem suszarke, jesli mowimy o urzadzeniu to byc moze
> tak, ale na to trzeba miec jeszcze dodatkowe miejsce, co nieco utrudnia

Zajmuje mniej miejsca, niż wiszące ciągle pranie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

rainbow
Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
ilość CO w spalinach - junkers
SOFA
Zarówki halogenowe w duzej bance.