premie dla ministerstwa zdrowia

1. Data: 2003-01-16 09:55:43

Temat: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Sent: Thursday, January 16, 2003 10:50 AM
Subject: Jaka praca taka premia ??? Co za gnój!!!

2. Data: 2003-01-17 18:32:43

Temat: Re: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

No i p. Łapiński nie jest już ministrem zdrowia. O dymisji dowiedziałam
się od min. finansów p. Grzegorza Kołodko o godz. 10,30.
Od nowego ministra zdrowia środowisko organizacji kobiecych oczekuje
3xTAK.
Tak dla antykoncepcji
Tak dla edukacji seksualnej
Tak dla aborcji
Pozdrawiam!
Elizabeth
PS.
A swoją drogą p. Balicki to niebezpieczny facet:)))

3. Data: 2003-01-18 11:26:46

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b09i7n$h6f$1@news.tpi.pl:

> [...]
> się od min. finansów p. Grzegorza Kołodko o godz. 10,30.
> Od nowego ministra zdrowia środowisko organizacji kobiecych oczekuje
^^^^^^^^^^^^^^^
W przypadku zagrożenia życia czy zdrowia dziecka lub matki. Wy chyba nie
proponujecie, żebym ja ze swoich podatków opłacała zabiegi dla tych, którym
się nie chciało pomyśleć _przed_?

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

4. Data: 2003-01-18 18:08:55

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W przypadku zagrożenia życia czy zdrowia dziecka lub matki. Wy chyba nie
> proponujecie, żebym ja ze swoich podatków opłacała zabiegi dla tych,

Widzę, że nie znasz życia. Pomyśl o ciążach z gwałtu, pomyśl o ciążach
upośledzonych umysłowo, grup wzmożonego ryzyka, marginalizowanych i o
takich jak Ty, którzy myślą przed, ale właśnie pękła im prezerwatywa,
zawiodła pigułka lub spirala. Czy wiesz, że ludzie upośledzeni umysłowo są
bardzo pobudliwi seksualnie? I co wolisz ze swoich podatkow utrzymywać ich
upośledzone dzieci w Domach Dziecka, które pękają w szwach. Czy pomyslałaś
kiedyś o przyszłości takich dzieci? Sumienie Cię nie gryzie?
Elizabeth

5. Data: 2003-01-18 18:56:51

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0c571$1vo$1@news.tpi.pl:

> [...]
> podatkow utrzymywać ich upośledzone dzieci w Domach Dziecka, które
> pękają w szwach. Czy pomyslałaś kiedyś o przyszłości takich dzieci?

Przecież w świetle obecnej ustawy płody obciążone chorobami genetycznymi
mogą być abortowane. Ciąże pochodzące z gwału również. Nie wiem jak jest z
egzekwowaniem tego prawa, ale tu już pretensje należy zgłaszać do
prokuratorów wydających zgodę na zabieg, nie lekarzy, który się asekurują.

Ludzie upośledzeni nie są bardziej pobudliwi seksualnie niż nieupośledzeni,
jedynie ich seksualność razi "normali" do tego stopnia, że często porównuje
się ich niemal do królików. Co nie zmienia faktu, że aborcje nie są
rozwiązaniem problemu niemożności sensownego realizowania potrzeb
seksualnych wśród ludzi upośledzonych. Może zabrzmi to brutalnie -- ale
dlaczego nie postulujecie umożliwienia tym ludziom sterylizacji?

Sumienie mnie gryzie, masz rację. Gryzie mnie, kiedy słyszę, że do
podziemia aborcyjnego trafia w Polsce rocznie ok. 200 000 kobiet. Czy
wszystkie zostały zgwałcone, są upośledzone umysłowo lub należą do grup
wysokiego ryzyka? Łajno prawda. Gryzie mnie sumienie, że taka legalna
aborcja stanie się środkiem antykoncepcyjnym (sic!), oraz to, że aborcje z
twz. względów społecznych sprawią, że zabraknie pieniędzy na leczenie ludzi
_chorych_.

Nie jestem przeciwna aborcji. To sprawa sumienia kobiety poddającej się
zabiegowi, a nie moja. Zabiegi ze wskazań medycznych -- jasne, to nie
podlega dyskusji. Ale kobiety, którym pękła prezerwatywa lub nie pomyślały
-- niech za ten zabieg płacą, wedle ustalonych stawek. Ciąża to nie
choroba.

6. Data: 2003-01-18 19:14:07

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth w wiadomości <b0c571$1vo$1@news.tpi.pl> napisał/a:

> [...]
> upośledzonych umysłowo, grup wzmożonego ryzyka, marginalizowanych i o
> takich jak Ty, którzy myślą przed, ale właśnie pękła im prezerwatywa,

Jeśli pękła guma to biegniesz do doktora, żeby zapisał postinor
(4 tabletki za 41 zł.) 2 tabletki wystarczą na standardowe
zabezpieczenie po pęknięciu.

> zawiodła pigułka lub spirala.

Jak często zawodzi pigułka lub spirala?
Jeśli zawiodła pigułka to raczej z powodu złego używania, a ja nie mam
zamiaru płacić ze swoich podatków za czyjąś niefrasobliwość.

> Czy wiesz, że ludzie upośledzeni umysłowo są
> bardzo pobudliwi seksualnie?

Proszę o jakieś badania, które poprą twoją tezę.

> I co wolisz ze swoich podatkow utrzymywać ich
> upośledzone dzieci w Domach Dziecka, które pękają w szwach.

To uprość procedury adopcyjne.

> Czy pomyslałaś
> kiedyś o przyszłości takich dzieci? Sumienie Cię nie gryzie?

A ciebie gryzie?

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

7. Data: 2003-01-19 12:58:08

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0c571$1vo$1@news.tpi.pl:

Look!
http://www.innestrony.pl/?isi=xi616
Pozdrawiam!
Elizabeth

8. Data: 2003-01-19 13:36:38

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0e7ce$ssd$1@news.tpi.pl:

> http://www.innestrony.pl/?isi=xi616

No i?

9. Data: 2003-01-19 14:07:34

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> No i?

Nie udawaj, że sie nie domyślasz:) Odpowiedz sobie sama. A tak na
marginesie, co Ty właściwie robisz z tymi zwierzętami?
Elizabeth

10. Data: 2003-01-19 14:13:22

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0ebea$4nu$1@news.tpi.pl:

> Nie udawaj, że sie nie domyślasz:) Odpowiedz sobie sama.

Domyślam się, że będę płacić za aborcję tych, którym nie chciało się
zabezpieczyć, tak jak teraz płacę za leczenie tych, którym się nie chce np.
rzucić palenia.
Ale odpowiedz mi -- czy to jest moralne? Czy możemy fundować darmowe
skrobanki komukolwiek, jak leci? Aż zabraknie pieniędzy na ratowanie
ludzkiego życia? Legalna aborcja? Czemu nie. Ale bezpłatna??? A to niby
czemu? Kto nie ma w głowie, ten ma w nogach, znasz to powiedzenie?

> A tak na
> marginesie, co Ty właściwie robisz z tymi zwierzętami?

Którymi? Karaluchy tępię.

--
[...]

krwiodawstwo a antykoncepcja...
[w-wa] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Dystonia focalis
program komputerowy do osługi gabinetu lekarskiego
Przeziębienie w ciąży