prezent

1. Data: 2005-08-08 07:57:59

Temat: prezent
Od: "karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co kupić mężowi na urodziny? Może macie jakieś pomysły? A.

2. Data: 2005-08-08 08:33:30

Temat: Re: prezent
Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karola" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co kupić mężowi na urodziny? Może macie jakieś pomysły? A.

Ciekawą książkę, płytę, album (np. "Ostatnie dzikie miejsca w Europie"),
torbę na CD, album na zdjęcia, akcesoria do samochodu/na rower, tarczę
elektroniczną z rzutkami, wszystko zalezy od tego, co Twój mąż lubi. Możesz
też zaprosić go w ramach prezentu do ekskluzywnej restauracji, fundnąć mu
pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu, możliwości jest dużo i zależą m.in. od
stanu Twoich finansów i zainteresowań męża.
Aga B.

3. Data: 2005-08-08 19:07:53

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karola" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co kupić mężowi na urodziny? Może macie jakieś pomysły? A.

Sądzisz, że my znamy Twojego męża lepiej niż Ty ?

pozdr

Monika

4. Data: 2005-08-08 19:11:59

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Aug 2005 21:07:53 +0200, na pl.soc.rodzina, idiom napisał(a):

> Sądzisz, że my znamy Twojego męża lepiej niż Ty ?

Szachy by pewnie chciał.

puchaty

5. Data: 2005-08-08 19:12:51

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzisz, że my znamy Twojego męża lepiej niż Ty ?

Szachy mógłby chcieć.

puchaty

6. Data: 2005-08-08 19:13:29

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzisz, że my znamy Twojego męża lepiej niż Ty ?

Ale szachy mógłby chcieć.

puchaty

7. Data: 2005-08-09 13:27:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Ale szachy mógłby chcieć.

Albo stupolowe warcaby...;-)

W razie czego - wiem, gdzie można zamówić :-).

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2005-08-09 20:34:09

Od: "Cloudic" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysły są nieograniczone.
Wszystko zależy od kwoty jaką chcesz wydać
(nie bardzo wiadomo w jakich rejonach cenowych się poruszać).

No i dobrze by było wiedzieć, co on lubi ;)).

- cloudic-

9. Data: 2005-08-10 03:04:29

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

karola <h...@w...pl> napisał(a):

> Co kupić mężowi na urodziny? Może macie jakieś pomysły? A.

tak, kup mu sztuczna wagine.

10. Data: 2005-08-10 09:52:13

Od: "karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> tak, kup mu sztuczna wagine.

> http://www.gazeta.pl/usenet/
Ma prawdziwą (moją), dzięki za pomysły (zwłaszcza za te na serio). A
p.s. pytanie to zadałam bo miałam pustkę w głowie, ale już mi się coś
pojawiło w związku z tymi urodzinami.

Opieka nad dzieckiem w domu - Kraków - pytanie do Rodziców
jak zyc
Rozstanie w zwierciadle kart Tarota
nie jesteś przypadkiem nad morzem?:)
Pomoc dla samotnej matki.