problem

1. Data: 2005-10-26 06:51:01

Temat: problem
Od: "art" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam problem Po stosunku z dziewczyną na drugi dzień ona ma problem z
oddawaniem moczu strasznie ją piecze i po także. Najbardziej z rana i
utrzymuje się ten stan do ok południa, później jest troszkę lepiej. Wzięła
już 3 serie antybiotyku i problem się powtarza
Może wina tkwi we mnie? jakie badania można zrobić żeby wyjaśnić sprawę. czy
lekarz 1 kontaktu może poradzić?
proszę o rady. dzięki

2. Data: 2005-10-26 07:16:45

Temat: Re: problem
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już 3 serie antybiotyku i problem się powtarza
> Może wina tkwi we mnie? jakie badania można zrobić żeby wyjaśnić sprawę. czy

a skad te 3 serie antybiotyku?chyba od lekarza?
moze wypadaloaby zrobic badanie moczu.
p.

3. Data: 2005-10-26 08:04:53

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> a skad te 3 serie antybiotyku?chyba od lekarza?
> moze wypadaloaby zrobic badanie moczu.

te 3 serie to dziewczyna brała, a chłopak sie pyta, czy on też ma się
zbadać ;)

wg mnie tak, i dziwi mnie to, że jeszcze tego nie zrobił....

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-10-26 09:40:09

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej problem tkwi w tym, że pochwa jest zbyt sucha i przy
stosunku dochodzi do podrażnień.
Powinna zgłosić się do lekarza ginekologa i opowiedzieć o całej tej sprawie.

5. Data: 2005-10-29 18:04:24

Od: "Marek Nowak" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja żona miała to samo. Piekło ją po oddawaniu moczu i sikała około 3 razy
na godzinę. Teraz ją nie piecze ale często sika. a po każdym posiłku ma bóle
brzucha i śpi non stop praktycznie. Więc sam nie wiem co robić. Ona nie chce
żebym komuś o tym mówił, lekarstwa nie połknie (prócz rozkruszonej tabletki)
a dziś przez cały dzień zjadła 1 czekolade i 1 kanapkę - mówi że nie jest
głodna.

pozdr
Łukasz

6. Data: 2005-11-02 13:09:14

Od: "art" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Nowak" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tabletki)
> a dziś przez cały dzień zjadła 1 czekolade i 1 kanapkę - mówi że nie jest

KTOŚ MA POMYSŁ CO TO MOŻE BYĆ??
POZDRAWIAM

odstawienie pigulek - powrot libido
fizjoterapeuci za granicą ?