problem dla ortodonty??

1. Data: 2004-09-04 18:52:05

Temat: problem dla ortodonty??
Od: mamado <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam nadzieje, ze odpowiecie na moje pytania.
Czy leczenie u ortodonty jest bezplatne? Czy lekarze ortodonci miewaja
podpisane umowy z NFZ? Jesli tak to leczenie ktorych zebow jest bezplatne?
Jest taki problem...
Czy przesuniecie lewej dwojki na swoje miejsce i usuniecie mleczaka,
ktory sie nadal dobrze miewa (wlascciciel ma 24 lata) i siedzi na jej
miejscu bedzie 100% platne czy refundowane??

mamado(gg:349135)

2. Data: 2004-09-04 22:07:06

Temat: Re: problem dla ortodonty??
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: chd2tm$ll1$...@i...gazeta.pl ,
której nadawca bylo mamado <m...@g...pl> zostalo napisane:

> [...]
> ktory sie nadal dobrze miewa (wlascciciel ma 24 lata) i siedzi na jej
> miejscu bedzie 100% platne czy refundowane??

bedzie platne, wlasciciel krzywych zebów ma powyzej 14 r.z. (chociaz tych
14 lat nie jestem pewien, gdzies mi sie kolacze po glowie jeszcze 12 lat
jako próg bezplatnego leczenia ortodontycznego)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

Mocloxil a empatia, uczucia
Tetno po zawale ? Rehabilitacja .
laparoskopowe usunięcie kamicy pęcherzyka BEZ NARKOZY
Jakie powiększenie jest potrzebne by zobaczyć plemnika?
ugryzienie osy w jezyk