problem z kolanami...

From: "Ktos" <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: problem z kolanami...
Date: Fri, 24 Aug 2001 14:08:44 +0200

mam 18 lat od kilku lat mam problemy z kolanami, sa to ostre bole obu
kolan przy wiekszym wysilku, nawet przy chodzeniu, przez 7 lat tanczylem
taniec towarzyski, teraz cierpie.
dzis dostalem opis do zdjec rengenowskich kolan: "drobne torbielki
kostne w przynasadach blizszych obu kosci piszczelowych. poza
tym w badanych kosciach odchylen od normy nie stwierdzono.";
a ja nie wiem co to znaczy i co z tym bede musial zrobic, czy jest to
groxne czy nie, czy konieczna jets operacja, a moze juz tylko
czekac i uczyc sie obslugi joysick'a do wozka.
prosze o jakies informacje na temat tych "torbielkow", szukalem w
sieci ale niewiele znalazlem glownie o torbielkach szyjki macicy,
za pomoc z gory dziekuje

- Mirek