problem z skora pod wlosami?

1. Data: 2005-09-19 15:04:54

Temat: problem z skora pod wlosami?
Od: "Janek" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od jakiegos czasu problem ze skora pod wlosami.
Strasznie mi sie luszczy w jednym miejscu, w zasadzie jest to miejsce coraz
wieksze, czasami nawet pojawia sie troszke krwi, co to moze byc, jak z tym
walczyc, kilka razy bylem u dermatologa dawal jakies tabletki ktore nigdy
nie pomagaly, zawsze te same, i tak chodze do tego samego od 1,5roku.

podobny problem mialem za uszkami ale zniknelo po roku stosujac masc, ale
ciezko ja wcierac w wlosny, czy ktosm a jakis pomysl? co to moze byc jak z
tym walczyc?

pojawia mi sie czasami taka zluszczona skora w jeszcze kilku miejscach na
ciele, czy to wszystko ma z soba jakis zwiazek? moze brakuje mi jakis
witamin?

pozdrawiam i serdecznie dziekuje za rady

2. Data: 2005-09-23 20:57:08

Temat: Re: problem z skora pod wlosami?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skora pod wlosami.
> Strasznie mi sie luszczy w jednym miejscu,czasami nawet pojawia sie
troszke krwi, co to moze byc, jak z tym
zluszczona skora w jeszcze kilku miejscach

możliwe, że to łojotokowe zapalenie skóry

szczepionka
Rentgen w ciazy
dziwny bol glowy
poszukuję laryngologa Warszawa