problem z układem trawiennym - czy jakiś lekarz może doradzić?

1. Data: 2006-01-08 22:30:43

Temat: problem z układem trawiennym - czy jakiś lekarz może doradzić?
Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam taki dość poważny problem. Otóż (jezu to musi sie wydać totalnie głupie,
ale trudno) - zacznę od początku.
Jestem bulimiczką od paru lat. Nie wymiotowałam regularnie i często, ale
jednak. To były okresy odchudzania się (głównie głodówki) a potem (w czasie
depresji) gigantycznego opychania się (wymiotowałam wtedy np. 2 razy
dziennie, ale czasem to nawet mi się nie chciało) tyłam nawet do 20kg w pare
miesięcy. Do tego jadłam dużo gum bezcukrowych albo dropsów, które
powodowały u mnie efekty przeczyszczające (o to chodziło). Jadłam tak 3
paczki gum na raz albo paczkę dropsów od razu. Im więcej zjadłam jedzenia
tym efekt był mniejszy, ale przynajmniej następnego dnia nie czułam się taka
opchana. Tak było przez dłuższy okres czasu. Potem różne przerwy.
Odchudzanie itp. W końcu gdy dojechałam do granicy nadwagi postanowiłam
naprawdę się odchudzić i skończyć z rzyganiem. całe to piekło kosztowało
mnie bardzo dużo... ale nie o tym chcę mówić.

Postanowiłam więc przejść na zdrową dietę, tak by nie mieć już do czynienia
z napadami, który niszczyły mnie psychicznie. Wybrałam więc south beach, bo
miało być łatwo i skutecznie. Wszystko pięknie ładnie - dieta jest boska,
prosta, schudłam już dużo, ale pozostał jeden problem, który przerodził się
w, jak myślę, poważne konsekwencje. Otóż nie mogłam skończyć z tymi
nieszczęsnymi gumami i dropsami. Była to moja jedyna namiastka słodyczy.
Mimo, że wiedziałam, jak źle to na mnie działa nie przestałam tego jeść.
Zwłaszcza w chwilach stresu, gdy musiałam koniecznie coś zjeść, by nie
zawalić diety sięgałam nawet po 5 paczek gum lub 2 dropsów. W rezulatacie
biegunka, non stop, silne gazy, bardzo dużo skurcze żołądka. Wiem, ze było
to totalnie głupie i nierozsądne, ale czasem inaczej nie potrafiłam.
Probowałam sie potem podleaczac jakąs smectą czy stoperanem, ale naczęsciej
po paru dniach znów wracałam do tych "przeczyszczaczy". Czasem by zniwelować
bóle brzucha brałam np 2 tabletki stoperanu, choć później to i tak nic nie
pomagało. Trwało to ok 3,5 miesiąca.

Wiem, że świadomie niszczyłam siebie i to w fatalny sposób, ale przeszłosći
juz nie zmienię, a pomimo tego iż od 1 stycznia nie jem zadnych gum ani
dropsów, nieprzyjemne dolegliwości (oprócz bóli brzucha) nie zniknęły.
Zauwazyłam ponadto ze przy małej dawce aspartamu znajdującego się np. w
tabletkach tantuum verde na gardło od razu mój stan sie pogarsza (kiedys nie
byłam na to tak wrażliwa). Brałam przez jakis czas Laremid, ale pomogło to
bardzo mało, a gdy sie skończyło znów wydalam praktycznie samą wodę i do
tego nie trawię wszystkiego.

Dodam jeszcze, ze od jakiegos czasu wyszlo mi bardzo nieprzyjemne uczulenie
na szyi, brzuchu i przy pachwinach. Może to być spowodowane alergią
pokarmową, ale nie jestem pewna.

Doskonale zdaję sobie sprawę, że musze isc do lekarza, ale panicznie się
boję, bo nie wiem co mu mam powiedzieć. A moze wystarczy poczekać, a
wszystko samo powoli wróci do normy? Czy ktoś, kto zna się nad tym, mógłby
powiedzieć czy jestem już w bardzo cięzkim stanie? i czy koniecznie
natychmiast muszę udać się do lekrza i jezu... co ja mam powiedzieć...

jestem zrozpaczona
proszę o pomoc
Przestraszona