problem z zatokami

1. Data: 2005-06-03 10:33:08

Temat: problem z zatokami
Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiez ze temat byl poruszany na formum, ale jakos nie moge znalesc konkretnej
odpowiedzi
mam chore zatoki, bolala mnie glowa,
kupilem sol fizjologiczna, i przeplukalem sobie nosek, wylecialo troszke
zoltej gestej wydzieliny oraz troche wydzieliny pomieszanej z krwia
wystraszylem sie i poszedlem do lekaza ogolnego, ten przepisal mi antybiotyk
Amoksiklav do tego jeszcze Cirrus i Deflegmin.
Czuje sie juz troche lepiej, ale zastanawiam sie czy te leki wystarcza, czy
lekaz nie powinien mi zlecic przeswietlenia, czy nie powinienem isc do
laryngologa?

Pozdrawiam
Jacek B

2. Data: 2005-06-03 13:19:51

Temat: Re: problem z zatokami
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek B" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> lekaz nie powinien mi zlecic przeswietlenia, czy nie powinienem isc do

Sądzę, że laryngolog przepisałby podobny zestaw. A RTG zatok to nie jest
coś, co trzeba robić za każdym razem, jak boli głowa.
O.

3. Data: 2005-06-03 13:24:45

Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzę, że laryngolog przepisałby podobny zestaw. A RTG zatok to nie jest
> coś, co trzeba robić za każdym razem, jak boli głowa.
> O.
dzieki wielkie
uspokoilem sie
Pozdrawiam
Jacek B

4. Data: 2005-06-04 11:54:31

Od: tymoon <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B napisał(a):

> kupilem sol fizjologiczna, i przeplukalem sobie nosek, wylecialo troszke
> zoltej gestej wydzieliny oraz troche wydzieliny pomieszanej z krwia

A jak płukałeś i jakoś się ta sól nazywa czy poprostu poprosić w aptece
o sól fizjologiczną, wszystko jedno jaką?

--
Pozdrawiam: Tomasz Wojtczak
tymoon(at)wp(dot)pl

5. Data: 2005-06-05 00:00:53

Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tymoon" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> A jak płukałeś i jakoś się ta sól nazywa czy poprostu poprosić w aptece
> o sól fizjologiczną, wszystko jedno jaką?
poprostu sól fizjologiczna :)
JB

Alkoholizm
opuchlizna twarzy