problemy rodzinne, (Szczecin) etc..

1. Data: 2005-02-10 06:54:16

Temat: problemy rodzinne, (Szczecin) etc..
Od: "Marcin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

moj znajomek ma powazne problemy z zona. Wieczne awantury,
wyzwiska, wymowki, podejrzliwosc i inne takie. Wszystkiego mi nie mowil ale
widze ze cholernie to przezywa. Dziewczyna jego naduzywa nieco piwka -
- przynajmniej takie on odnosi wrazenie i twierdzi ze to moze byc tez w
czesci
przyczyna jej zachowania. Jak jej mowi cos o lekarzu to dostaje
wiazanke w stylu: "nie bedziesz ze mnie wariatki robil chamie!" uff....mocne
:-)
Bardzo chcialby jej pomoc ale nie wie gdzie sie najpierw zwrocic.
Jest tez element jej przekonania do kuracji.....
W zw. z powyzszym.....gdzie w Szczecinie polecacie udac sie w
pierwszej kolejnosci, lub jakie zastosowac inne skuteczne metody
na kobitke, aby jej i jej mezowi pomoc....

Pozdrawia sie...

2. Data: 2005-02-10 10:35:59

Temat: Re: problemy rodzinne, (Szczecin) etc..
Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyczyna jej zachowania. Jak jej mowi cos o lekarzu to dostaje
> wiazanke w stylu: "nie bedziesz ze mnie wariatki robil chamie!"

ja bym wynajal jakiegos damskiego boksera i na dluzszy czas siedzialaby
cicho jak mysz pod miotla.
a jak sprobowalalby podskakiwac to jeszcze raz bym wynajal. Oczywiscie o ile
brakuje mu pary w lapskach to najlepiej samemu to rozwiazac pare zabkow
wybic, kastet z zaworu z lat 70-tych i po krzyku ale widze ze temat na nie
ta grupe. :)

3. Data: 2005-02-10 11:06:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cuf0g7$sre$1@news.onet.pl
Od: Marcin <p...@o...pl>
Było:
> [...]
> mowil ale widze ze cholernie to przezywa. Dziewczyna jego
> naduzywa nieco piwka - - przynajmniej takie on odnosi wrazenie i

Znajdź w ten sposób
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22centrum+pomoc
y+rodzinie%22&lr=lang_pl

http://www.google.pl/search?num=50&hl=pl&newwindow=1
&c2coff=1&q=%22pomoc+osobom+uzale%C5%BCnionym%22&lr=
lang_pl

Usiądźcie razem i poszukajcie najlepszych waszym zdaniem. Najważniejsze to
uświadomić sobie, że to się właśnie przytrafiło ! Nie komuś innemu z innego
miasta czy ulicy !

Przy okazji "Nie karmić trolla !"

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/