problemy z oddychaniem

1. Data: 2001-01-26 14:58:02

Temat: problemy z oddychaniem
Od: "MARDRAs" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Cos ostatnio mam problemy z oddychaniem i wydaje mi sie ze mam jakis kurde
kolek w gardle. Najczesciej to sie objawia w pracy lub gdy do niej jade a
jak siedze w domu to nie mam zbytnio problemow, ale mam problmy z
przelykaniem sliny.Czym to moze byc spowodowane
--
thx i pozdrawiam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Data: 2001-01-29 09:50:03

Temat: Re: problemy z oddychaniem
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie myslales o stresie, nerwicy? bardzo podobne objawy do opisywanych....

Użytkownik MARDRAs <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94s3e0$a0r$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-01-30 04:06:06

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a nie myslales o stresie, nerwicy? bardzo podobne objawy do
opisywanych....

i jeśli to na tle nerwowym to warto pobrać magnez.

4. Data: 2001-01-30 09:07:35

Od: "MARDRAs" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> a nie myslales o stresie, nerwicy? bardzo podobne objawy do
opisywanych....

To bardzo mozliwe bo w pracy jest gosciu co mnie doprowadza do szalu i tylko
w pracy mam te problemy jak z tym walczyc ?????

5. Data: 2001-01-30 09:08:24

Od: "MARDRAs" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> i jeśli to na tle nerwowym to warto pobrać magnez.

Mozesz mi cos polecic ??????

6. Data: 2001-01-30 17:00:13

Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak z tarczyca - czy nie jest powiekszona?
Marcello

7. Data: 2001-03-10 13:16:46

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To bardzo mozliwe bo w pracy jest gosciu co mnie doprowadza do szalu i tylko
> w pracy mam te problemy jak z tym walczyc ?????
powiedz temu gosciowi ze tak na ciebie dziala
aby sie zmienil

Pytanie do medykow-anglistow
Rana nie gojąca się - Pomocy
ginekolog i badanie
UWAGA AZBEST!
zespol otepienny niewiadomego pochodzenia