problemy z pamięcią

1. Data: 2004-06-02 08:00:04

Temat: problemy z pamięcią
Od: "kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Co to może być? Poradźcie coś, proszę.
Mam 36 lat.
Od pewnego czasu zauważyłam, że zapominam gdzie przed chwilą coś położyłam,
zapominam słów, nazw przedmiotów, jestem bardzo roztargniona. Kłaniają mi
się ludzie na ulicy, a ja nie wim skąd ich znam ani jak się nazywają. Ktoś
mi się przedstawia, za chwilę jednak już nie pamiętam jego imienia. Piszę
coś, za chwilę zauważam, że nie dokończyłam zdania lub wyrazu ;-(. Bardzo
irytuje mnie taki stan, chciałabym dowiedzieć się dlaczego tak się dzieje,
do jakiego lekarza się zwrócić, może to tylko kwestia niedoboru minerałów, a
może coś dzieje się z moją głową? Chciałabym jeszcze podjąć studia, ale mam
wrażenie, że nie dam rady zapamiętać materiału. Nie jestem ani zestresowana,
ani nie mam depresji, nie mam bulów głowy. Nie przyjmuję hormonów, nie
przechodziłam żadnych poważnych chorób. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.
Katarzyna

2. Data: 2004-06-02 08:23:50

Temat: Re: problemy z pamięcią
Od: "kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasik" <k...@t...net> napisał w wiadomości
>nie mam bulów głowy
przepraszam za błąd - oczywiście: "bólów" :-)
Katarzyna

3. Data: 2004-06-02 08:29:32

Od: "Krzysztof" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasik <k...@t...net> napisał(a):

> [...]
> nie mam bulów głowy. Nie przyjmuję hormonów, nie przechodziłam żadnych
> poważnych chorób. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie. Katarzyna

wizyta u neurologa, pewnie zleci jakieś specjalistyczne badania, MR?

K.

4. Data: 2004-06-02 08:50:27

Od: "kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz jak trudno namówić lekarza rodzinnego na wizytę u neurologa, bo chyba
tylko on może skierować na MR.
Czy przedstawione przeze mnie objawy wystarczą by przekonać lekarza do
takiego badania?
Katarzyna

5. Data: 2004-06-02 09:05:13

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasik" <k...@t...net> napisał w wiadomości
> Od pewnego czasu zauważyłam, że zapominam gdzie przed chwilą coś
położyłam,
> zapominam słów, nazw przedmiotów, jestem bardzo roztargniona.

Moze to kwestia psychologiczna?
Moze zbyt wiele spraw masz na glowie i chcesz je
wszystkie zalatwic w jednej chwili?
Moze po prostu przydalby Ci sie odpoczynek,
nabranie dystansu do zycia, wyciszenie?

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

6. Data: 2004-06-02 10:11:59

Od: "kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Moze zbyt wiele spraw masz na glowie i chcesz je
> wszystkie zalatwic w jednej chwili?
> Moze po prostu przydalby Ci sie odpoczynek,

Jak się tak uczciwie zastanowić, to chyba masz rację. Aktywność zawodowa to
moje paliwo życiowe. Chyba faktycznie wzięłam sobie za dużo na głowę.
Ostatnio zdarzyło mi się zalać łzami, bo coś nie poszło po mojej myśli.
Byłam wściekła na siebie za taką reakcję, z drugiej zaś strony nie umiałam
nad tym zapanować.
Tak.....zdecydowanie przyda mi się wypoczynek.. Może to na razie wystarczy
zanim pójdę wykłócać się o skierowanie do neurologa:-)
Pozdrawiam i dziekuję.
A może są jakieś witaminki które poprawiają koncenrtację?
Katarzyna

7. Data: 2004-06-02 10:26:02

Od: "Krzysztof" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasik <k...@t...net> napisał(a):

> [...]
> Byłam wściekła na siebie za taką reakcję, z drugiej zaś strony nie umiałam

a pisałaś, że nie jesteś zestresowana :-)

> [...]
> Pozdrawiam i dziekuję.
> A może są jakieś witaminki które poprawiają koncenrtację?

niech ci pani doktór przepisze Enerbol albo Nootropil

K.

8. Data: 2004-06-02 10:38:02

Od: "kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> kasik <k...@t...net> napisał(a):
>
> a pisałaś, że nie jesteś zestresowana :-)

Pewnie tak mi się zdawało, nie lubię przyznawać się do swoich słabości,
nawet przed sobą.

> niech ci pani doktór przepisze Enerbol albo Nootropil

brzmi bardzo tajemniczo:-) Czy można po tych preparatach prowadzić pojazdy?
;-)
Katarzyna

9. Data: 2004-06-02 11:56:02

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może są jakieś witaminki które poprawiają koncenrtację?

Moze preparaty melissy? dzialaja uspokojajajaco,
ale dosyc wolno (trzeba duzo czasu).

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

BARDO PILNE !! - Wyniki badań histopatologicznych
[OT] Oprogramowanie dyspozytorni szpitalnych
Raport KS-SWD Odtwierdzanie - Pilne
Hipotrofia, brak przeplywu pepowinowego.
leczenie kanałowe, złamane wiertło