problemy z uchem

1. Data: 2008-08-11 21:58:06

Temat: problemy z uchem
Od: topcat <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,

od ponad roku mam problem z prawym uchem. Zwrocilem uwage, ze gorzej slysze
na prawe ucho niz na lewe. Poszedlem do jednego laryngologa -
ten stwierdzil - ze ucho nie jest zapchane, ze mam krzywa przegrode nosowa,
i przepisal mi antybiotyki. Tlumaczyl niedosluch tym, ze mam ciagly katar.
Leki nie pomogly. Poszedlem do nastepnego laryngologa - ten dmuchal mi
pompka do nosa. Na mala chwile pomagalo - ale po godzinie, dwoch - wracalo
do stanu poprzedniego. Ostatnio nie mialem czasu i nie zwracalem uwagi na
to ucho, jednak znowu zaczelo doskwierac. Czasami odczuwam jakby bylo
zapchane, czuje jakbym mial jakas "kluche" pod szczeka w glebi glowy. Co
moze byc przyczyna? Naczytalem sie o nowotworach nosogardla. Nie jest to
budujace. W najblizszym czasie wybiore sie do laryngologa, i zazadam
usg szyi (warto? ). W przeszlosci troche popalalem papierosy. Czy to moze
miec jakis zwiazek? Czy moze faktycznie to te alergie lub nerwy?
--
t.

2. Data: 2008-08-12 06:49:37

Temat: Re: problemy z uchem
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usg szyi (warto? ). W przeszlosci troche popalalem papierosy. Czy to moze
> miec jakis zwiazek? Czy moze faktycznie to te alergie lub nerwy?

A polskie litery gdzie? Wirusa masz?
--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2008-08-12 08:29:13

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A polskie litery gdzie? Wirusa masz?

Dziewczyno, daj sobie spokój. Jakoś większość rozumie posty bez
pliterek, w przeciwieństwie do Twoich z "nową ortografią".

Livia

4. Data: 2008-08-12 19:22:14

Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nosowa,
> i przepisal mi antybiotyki. Tlumaczyl niedosluch tym, ze mam ciagly katar.

idz do laryngologa i poproś o płukanie tego ucha, a może poproś żonę żeby
obejrzała to ucho i może cos zobaczy, bo z tego co piszesz to widzę że
próbują cię standardowo zrobić w balona i naciągnąć na kasę kosztem twojego
zdrowia:O(

5. Data: 2008-08-13 06:47:49

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyno, daj sobie spokój. Jakoś większość rozumie posty bez pliterek,
> w przeciwieństwie do Twoich z "nową ortografią".

Akurat w moim nie było błędu (stopka to co innego).
Masz alergię na stokrotki, lecz się.

Błędy w tekście bez "ść..." , są tak częste,
że się nie da czytać, a tekst zwykle traci jednoznaczność .
Np. "X poszedł do sadu." i nie wiadomo:
do sadu (np. z jabłoniami ), czy do skorumpowanego sądu.
Częstość "ść..." jest 7 do 14 razy większa (w zwykłym tekście)
niż "rz", "ch", "ó".
Gdy omija się "rz", "ch" i "ó" niejednoznaczności praktycznie
nie występują, i znaczenie wynika z kontekstu.
Bez "ęą...." nie da się praktycznie poprawnie
napisać czegokolwiek o tym co "b_ę_dzie".
Natomiast bez "rz", "ch" i "ó" można poprawnie pisać po polsku.
cnd.

6. Data: 2008-08-13 20:08:38

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Masz alergię na stokrotki, lecz się.

Jakoś mi w życiu ta alergia nie przeszkadza...

> Błędy w tekście bez "ść..." , są tak częste,
> że się nie da czytać, a tekst zwykle traci jednoznaczność .

Jest jeszcze coś takiego jak kontekst.

Livia

7. Data: 2008-08-13 20:51:44

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz alergię na stokrotki, lecz się.

syndrom ZON?

8. Data: 2008-08-14 08:09:40

Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In the darkest hour on Wed, 13 Aug 2008 08:47:49 +0200,
Stokrotka <o...@a...pl> screamed:

> Akurat w moim nie by?o b??du (stopka to co innego).
> Masz alergi? na stokrotki, lecz si?.

Jeśli o litery chodzi to przyganiał kocioł garnkowi.
Ustaw sobie w końcu MIME _lub_ nie pisz z polskimi znakami *i* usuwaj
polskie znaki z cytatów.

http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 10:08:22 user up 11799 days, 22:03, 1 user, load average: 0.50, 0.81, 0.35 ]

<-------- The information went data way -------->

9. Data: 2008-08-15 15:24:06

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli o litery chodzi to przyganiał kocioł garnkowi.
> Ustaw sobie w końcu MIME _lub_ nie pisz z polskimi znakami *i* usuwaj
> polskie znaki z cytatów.

W Internecie moje teksty wyświetlają się zwykle poprawnie
(też czasem złapię wirusa , ale na nie długo),
a każdy może w poprawnym tekście (jak na wstępie) ręcznie lub automatem
celowo zamienić
ść .... na znaki zapytania.

Natomiast rozsiewanie robali, złej strony kodowej
(gdy ktoś ma ustawione odpowiedz w formacie nadawcy) itp.,
jest niezwykle naganne,
bo zmusza innego użytkownika do odpowiadania z błędami.

10. Data: 2008-08-18 10:00:21

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

> [...]
> obejrzała to ucho i może cos zobaczy, bo z tego co piszesz to widzę że
> próbują cię standardowo zrobić w balona i naciągnąć na kasę kosztem

Jak ja mam coś z uchem, wlewam sobie wody utlenionej i czekam, aż mi się
ta woda w uchu "wygotuje".

badanie krwi bóle węzłów
"pyrczenie" w uchu
Botulina struny głosowe-dyzartria