problemy z zoladniem

1. Data: 2005-07-17 21:10:04

Temat: problemy z zoladniem
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moja dziewczyna ma od czwartku problemy z zoladniem, zaczelo sie tak:
w czwartek w pracy bardzo ja bolal brzuch wiec poszla do lekarza i dostala
zastrzyk znieczulajacy, nie byla badana. W czwatrek prawie nic nie jadla,
tak sama w piatek. Przez sobote i niedziele jadla kleiki i rosolki w malych
ilosciach. Mowi, ze jej zoladek slabo pracuje, po posilkach czuje bol. Brak
wymiotow i rozwolnienia - wiec raczej zatrucie odpada. Mysle, ze nie sa to
tez nerwobole. Jutro (tj w poniedzialek) idzie do lekarza ale chcialbym
wiedziec szybciej, co to moze byc,
bylbym bardzo wdzieczny za pomoc,

--
Pozdrowienia,
Michal (Ojejku)

2. Data: 2005-07-18 21:14:24

Temat: Re: problemy z zoladniem
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC> szukaj wiadomości tego autora

ponoc jest to blad gastryczny, moze ktos mi to przyblizyc?
bylbym wdzieczny,

> Pozdrowienia,
> Michal (Ojejku)

Badania przeciwciał IgA oraz IgG
PÓŁPASIEC - JAKIE OBJAWY
atopowe zapalenie skóry a tatuaż
czy zapalenie gardla, moze tchawicy jest wskazaniem do przerwania zazywania zyrtecu?
krosty-jak walczyć?