program autorski

1. Data: 2002-10-24 09:54:19

Temat: program autorski
Od: "Alka" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow moglby mi pomoc?
Jakie kryteria powienien spełniać nauczyciel, ktory ma prawo wydac
pozytywna opinie(tylko taka mnie interesuje;) ) na temat programu
autorskiego. W jakim rozporzadzeniu jest o tym mowa (nie wczesniej jak z
20021 roku) Dziekuje z gorki, pozdrawiam radosnie Pelka

2. Data: 2002-10-24 11:16:21

Temat: Re: program autorski
Od: "jama" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>autorskiego. W jakim rozporzadzeniu jest o tym mowa (nie wczesniej jak z
>20021 roku) Dziekuje z gorki, pozdrawiam radosnie Pelka

Rozporządzenie
Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 15 lutego 1999 r.
w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów
nauczania z zakresu kształcenia ogólnego oraz warunków i trybu dopuszczania do
użytku szkolnego podręczników i zalecania środków dydaktycznych:
"§ 8
1. Nauczyciel może wybrać odpowiedni program nauczania spośród programów
wpisanych do wykazu, o którym mowa w § 6 ust. 1, albo opracować własny
program, samodzielnie lub z wykorzystaniem programów nauczania wpisanych do
tego wykazu.
..
3. Program nauczania opracowany samodzielnie przez nauczyciela może zostać
wprowadzony do szkolnego zestawu programów po uzyskaniu pozytywnej opinii
nauczyciela mianowanego, posiadającego wykształcenie wyższe z dziedziny wiedzy
zgodnej z zakresem treści, które program obejmuje."
Dostępne na stronie MENiS @ http://www.men.waw.pl/prawo/rozp_20.html
Pozdrawiam
jama

archiwum i przeszukiwanie newsów