program do rozliczeń z NFZ

1. Data: 2008-08-03 22:17:38

Temat: program do rozliczeń z NFZ
Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mógłby mi ktoś doradzić program do rozliczania się z NFZ ? Kiedyś był
pakiet świadczeniodawcy, teraz trzeba cos wybrać. Działalność to mały NZOZ
, usługi rehabilitacyjne.

Biorę pod uwagę:
Q-rozliczenia
KS-PPS

Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede
wszystkim:jakiego unikać....
marek

2. Data: 2008-08-05 12:21:46

Temat: Re: program do rozliczeń z NFZ
Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Q-rozliczenia
> KS-PPS
>
> Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede

Generalnie trudno powiedziec co bedzie Ci pasowalo.
Proponuje posciagac dema i poprobowac rejestrowac pacjentow.
Dla mnie np. wazne jest aby program obslugiwal sie z calkowitym pominieciem
myszki .... kto inny moz miec inne upodobania.
Druga sprawa to czas reakcji na coraz to nowe rozporządzenia MZ oraz prezesa
funduszu
i tutaj trzeba to przyznac pps wypada calkiem niezle (w cenie licencji masz
rok akutalizacji).

Poczytaj dyskusje.nfz.gov.pl, przewijają się tam sami producenci
oprogramowania :)

Pozdrawiam.

3. Data: 2008-08-16 17:01:48

Od: Nissak <N...@b...in.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.08.2008 Marek <m...@g...pl> napisał/a:
> [...]
> Q-rozliczenia
> KS-PPS
>
> Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede

na pewno wystrzegaj sie miniMedicus z www.mediportal.pl
wykupilem i bardzo żałuję, prawie każde rozliczenie jestem do tyłu około
miesiąca. Jak dla mnie to wygląda tak, że testerami są ich klienci :)
Od ponad pół roku nie potrafią zrobić banalnej weryfikacji numeru Pesel,
wystawianie korekt do rachunków ich przerasta. Ogółem Babol nie z tej
ziemi, Prezes Grzegorz Siwiec (zresztą programista, widać
bardzo KIEPSKI) od 4 miesięcy zwodzi z poprawkami do zgłoszonych błędów.
Infolinia pożal się boże, o jakimś CRM'ie to tam nawet nie słyszeli,
nikt nic nie wie, za każdy razem trzeba od nowa wszystko tłumaczyć. Na
wysłanego maila nawet nie odpowiadają zwrotką, że doszedł.
Już pomijam fakt, że nie ma żadnej możliwości exportu danych z ich
dzikiej bazy danych, także ucieczka do konkurencji jest chamsko
utrudniana.

Piotr Kassin

4. Data: 2008-08-18 10:31:10

Od: "Tomasz Mzyk" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Q-rozliczenia
> KS-PPS
>
> Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede

witam
jeżeli to jest mały nzoz to mmedica ci pewnie starczy ( producent ten sam co
PŚ)stronka www.mmedica.com.pl, chociaż też potrafią babole wypuszczać, ale
ogólnie wielu znajomych posiada i narazie jakoś to działa, no i jeżeli
jesteśze śląskiego to szukaj takiego co obsługuje wydruk kuponów RUM
są jeszcze następujący producenci:
EUROSOFT: http://www.eurosoft.com.pl/index.jsp?page=...age=prz
ychodnia

Textus Virtualis : http://www.tv.com.pl/index2.html?argus

KA-MED : http://www.ka-med.com.pl/oferta.html

PHANTOM : http://www.ezoz.com.pl/

ERYK: http://www.dreryk.pl/dr_eryk/pl/

SERUM: https://serum.com.pl/pls/rm/ser.ser

KAMSOFT: http://www.kamsoft.pl/

ABG : http://www.abg.com.pl/main

GABOS: http://www.mediportal.pl/index.seam

KLIF: http://www.klif.com.pl/frame.html?target=p

COIG: http://www.coig.pl/index.php?t=200&id=59

UHC: http://www.uhc.com.pl/index.php?option=com...id=24&I
temid=76

AXON: http://www.axon.pl/index.php?option=oferta_dla_firm

RADCOMP: http://www.radcomp.pl/index.php?option=com...id=51&I
temid=86

LAB-BIT : http://www.lab-bit.com.pl

MEDIT: http://www.medit.pl/o_programie

MEDINET: http://www.medinet.biz.pl/pl_modu.html#m1

OMEGA: http://www.omega.om.pl//index.php?pdw=24

ALMA - Eskulap http://www.alma.biz.pl/index.php?id=9

może się lista przyda :)

neurolog (z sercem) pilnie poszukiwany
Doby specjalista od zapalen stawow - Gorny Slask.
Nowotwór paznokcia-(zdjęcia)czy ktoś sie z tym spotkał?????
Guzki na szyi -3 bolesne, uwypuklone
Odtrutka na plesn