projekt przylacza?!

1. Data: 2001-06-25 23:23:10

Temat: projekt przylacza?!
Od: "Szym" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Potrzebuję projekt przyłacza wody do nowego budynku. Woda jest na działce,
4m od budynku.
Kto i za ile może takie coś wykonać? (w Bielsku-Białej)

--
Pozdrawiam!
Szymon

1. Data: 2001-06-26 10:49:49

Temat: Re: projekt przylacza?!
Od: "Wojciech Gołąbowski" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szym" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Potrzebuję projekt przyłacza wody do nowego budynku. Woda jest na działce,
> 4m od budynku.
> Kto i za ile może takie coś wykonać? (w Bielsku-Białej)

Proponuję spytać o to na grupie pl.misc.budowanie - na grupie
pl.rec.dom rozmawiamy o domach już stojących :)
Ewentualnie polecam pl.regionalne.gorny-slask - ale wtedy
trzeba koniecznie zaznaczyć, że chodzi o B-B.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

budowlaniec.pl - cos dla domu, zapraszamy
Kuchnia z Płytą Ceramiczą - Jakość Płyty Amica
Domy z drewna, ekofiber, tradycyjne pokrycia dachowe
parkiet barlinecki
kominki przeszklone z 3ech stron