promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??

11. Data: 2006-02-08 07:30:53

Temat: Re: AEG LAVAMAT 1246 EL
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> Dnia Tue, 07 Feb 2006 16:03:41 +0100, Krzychu napisał(a):
> okdzięki za odpowiedź
> ja mam wszystko electroluxa, brakuje jeszcze pralki i odkurzacza
> Te dwie rzeczy musze jeszcze kupić
>
> wykorzystam Cię zatem :)
> powiedz, jaki masz odkurzacz?? no pochwal się!
> ja się zastanawiam nad electroluxem i nad zelmerem
> zaleta electroluxa - cichy, zaleta zelmera - łatwo dostępne części
> zamienne/szczotki itp
Zakupiłem model ZCX 6201 (Cyclone XL). Bezworkowy. Zmywalna HEPA.

Cichy to on napewno nie jest. Ale ciąg jak dla mnie ma baaaardzo
przyzwoity. I to było dla mnie podstawowe kryterium. Bo w końcu nie
odkurzam całymi dniami tylko przez parę minut, a chciałbym przy tym
robić to jak najdokładniej :) więc chwilke tego hałasu wytrzymam. Można
w nim zresztą zmniejszać obroty. Wtedy jest znacznie cichszy i
oczywiście zmniejsza się też ciąg.

Co do Zelmera - ta firma u mnie ma również praktycznie same plusy. Mam
robota, krajalnicę, mikser, maszynkę. Do tej pory odpukać wszystko
chodzi bez zarzutu. W odkurzaczach po prostu jakoś żaden model mi nie
podpasował bo chiałem mieć mozliwość podłączenia turboszczotki a w takim
zestawie "chodzą" raczej wyższe (droższe) modele tej firmy.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

12. Data: 2006-02-08 08:24:21

Temat: Re: promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??
Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska <m...@b...pl> napisał(a):

> rzuciło mi sie ostatnio w oczy wmedia ale nie pamiętam dokładnej nazwy...
>
> electrolux aeg 1246

Jeżeli nie przekręciłeś numeru tej pralki, to jest to typowa wersja
hipermarketowa. Słabe wykonanie, kłopoty z serwisem. Takie wersje łatwo
poznać - nie ma ich na stronach producentów i w normalnych sklepach.

13. Data: 2006-02-08 10:49:03

Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzychu" <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
mufaska napisał(a):
> momento!
> z tego co wiem to AEG a ELECTROLUX to dwie różne firmy??

To jest ta sama firma. Dwa różne brandy. Tak jak np. bosch i siemens

Twoje stwierdzenie jest bardzo bledne!! To sa dwie rozne firmy a maja tylko
jednego wlasciciela.

pozdr
jacek

14. Data: 2006-02-08 11:10:28

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje stwierdzenie jest bardzo bledne!! To sa dwie rozne firmy a maja tylko
> jednego wlasciciela.
>
> pozdr
> jacek

a czy ma to związek z jakościa?

15. Data: 2006-02-08 11:31:20

Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> a czy ma to związek z jakościa?

wbrew pozorom - ma. Stosowane sa te same podzespoly (odpowiednio do klasy
urzadzenia jednej czy drugiej marki).
Czesto tez zdarza sie tak, ze wlasciciel decyduje, ze ta jedna marka firmuje
sprzet lepszy, drozszy, druga marka wypelnia dolna (cenowo) czesc rynku.
Ma to tez swoje +, bo ten tanszy sprzet przejmuje czesc rozwiazan z tego
drozszego..

--
pozdr
jacek

16. Data: 2006-02-08 12:27:06

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cacek napisał(a):
> [...]
>

> To jest ta sama firma. Dwa różne brandy. Tak jak np. bosch i siemens
>
> Twoje stwierdzenie jest bardzo bledne!! To sa dwie rozne firmy a maja tylko

Hmm, ja bym się jednak upierał że de facto to wychodzi z tego ta sama
firma. Oczywiście nie oznacza to (i tego nie napisałem) że jakość obu
brandów jest taka sama. Z resztą Twojej wypowiedzi zgadam się całkowicie.

17. Data: 2006-02-08 14:22:31

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Feb 2006 12:31:20 +0100, Cacek napisał(a):
> [...]
> sprzet lepszy, drozszy, druga marka wypelnia dolna (cenowo) czesc rynku.
> Ma to tez swoje +, bo ten tanszy sprzet przejmuje czesc rozwiazan z tego

czyli który jest ten "lepszy"
aeg czy electrolux....
są jakieś statystyki etc?

18. Data: 2006-02-12 11:12:37

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A konkretnie właścicielem jest Zanussi (nie reżyser, tylko włoska firma ;)
Od kiedy Zanussi przejął Elektroluksa, ten drugi zszedł na psy, no powiedzmy taka
róznica jak pomiędzy jeszcze szwedzkim
Volvo, a włoskim Fiatem.
JaC

19. Data: 2006-02-12 13:19:15

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie czerwona kropka na podłodze od świecacej diody.
JaC

> wskaznik LED przebiegu programu cokolwiek to jest

Meble kuchenne na wymiar - gdzie??
Wymiana łożysk bębna w pralce
parapety - jakie?
mieszkanie z rynku wtornego