propozycja stworzenia nowej grupy

1. Data: 2000-05-26 20:42:34

Temat: propozycja stworzenia nowej grupy
Od: "SevenOfNine" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

Chcialabym sie zorientowac, czy ktos bylby chetny do stworzenia grupy
dyskusyjnej rusycystow - odnosnie polityki, literatury, historii, zagadnien
jezykoznawczych, problemow tlumaczeniowych itp.

S...@i...pl

1. Data: 2000-05-26 20:50:18

Temat: Re: propozycja stworzenia nowej grupy
Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

SevenOfNine wrote:

> [...]
> dyskusyjnej rusycystow - odnosnie polityki, literatury, historii, zagadnien
> jezykoznawczych, problemow tlumaczeniowych itp.

Ales Pan trafil...
Na tej liscie sa sami
filorosofobi...

AB
http://homepages.go.com/~ajsblue/blues/bbryhill.mid

1. Data: 2000-05-26 21:11:09

Od: "Adam Mrozowicki" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ales Pan trafil...
>Na tej liscie sa sami
>filorosofobi...

Absolutna bzdura! Zastanawiajace, skad taka opinia. Ja na przyklad bardzo
sobie cenie rosyjski (pod wieloma wzgledami piekniejszy niz polski), choc go
nie znam zbyt dobrze. Chetnie wiec poprzygladalbym sie problemom rusycystów,
czemu nie?

A. Mrozowicki

1. Data: 2000-05-26 22:42:57

Od: "Adam Mrozowicki" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ales Pan trafil...
>Na tej liscie sa sami
>filorosofobi...

Zdecydowanie sie nie zgadzam na takie generalizacje! Ja tam bardzo lubie
kulture rosyjska! Adam Mrozowicki

1. Data: 2000-05-26 23:16:34

Od: "B.L." <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

SevenOfNine wrote:

> [...]
> dyskusyjnej rusycystow - odnosnie polityki, literatury, historii, zagadnien
> jezykoznawczych, problemow tlumaczeniowych itp.

Popieram jak najbardziej. Ogolna wiedza na tema Rosji, jej historii,
kultury obyczajow jast nikla w naszym spoleczenstwie. Wiedza o Rosji
niekoniecznie musi byc rusofilstwem. Wiedza, to zrozumienie.
Zrozumienie, to umiejetnosc dogadania sie.

Pozdrawiam i zycze sukcesow,

+Zbyszek
--
Strona "Wybory Prezydenta RP 2000"
http://members.home.net/zbiglab

1. Data: 2000-05-27 05:18:10

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

Adam Mrozowicki wrote:

> Zdecydowanie sie nie zgadzam na takie generalizacje! Ja tam bardzo lubie
> kulture rosyjska! Adam Mrozowicki

Ja tez, tylko Pan nie
rozumiesz, co Pan
czytasz i pierdolisz
Pan o generalizacji....

"Filorusofobia" to jest
moje wlasne okreslenie
na ktore mam copyright,
a ktore oznacza, ze lubie
kulture rosyjska, ale nie
lubie ich "demokracji"...

Gdybys Pan sprawdzil w slowniku,
to bys Pan wiedzial jak
odpowiedziec...

!Comprende!

AB
Fale Amuru:
http://www.freeyellow.com/members/accrdnmn/amurskiye
volny.mid

1. Data: 2000-05-31 11:48:27

Temat: Odp: propozycja stworzenia nowej grupy
Od: "Michal~ Perchuc'" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Choc nie jestem rusycysta, jestem jak najbardziej za...
michal perchuc

Praca w Małopolsce od zaraz
Praca w Małopolsce od zaraz
Praca praktycznie od zaraz w Małopolsce