prośba

1. Data: 2005-02-12 12:17:06

Temat: prośba
Od: "ewelina" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam malutka prośbę, do osób korzystających z forum. Jeśli ktoś z was posiada
najnowsze wydanie czasopisma "Sabrina- robótki", czy byłby tak uprzejmy
spojrzec na stronę 24-25, na model znajdujacego się tam bierznika i objasnić
mi w jaki sposób połącznone są poszczególne elementy modelu, czy należy
najpierw wszystkie wykonać czy łączyć je podczas robienia. Dla wprawionych
pytanie, wyda się banalne, ale dla mnie- poczatkującej jest to dość duży
problem. Z podpowiedzi z góry dziękuję.

1. Data: 2005-02-12 12:40:05

Temat: Re: prośba
Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym zrobiła najpierw duże elementyi połączyła je ostatnim siódmym rzędem
oczek tak wydaje mi się wynika ze schematu. Po zrobieniu czterech elementów
zostanie dziura na mniejszy element, który wykonałabym na końcu i ostatnim
rzędem przyłączyłabym do łańcuszków dużych kółek na schemacie widać w
których miejscach jest półsłupek a w których słupek potrójny.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2005-02-12 15:45:01

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzędem przyłączyłabym do łańcuszków dużych kółek na schemacie widać w
> których miejscach jest półsłupek a w których słupek potrójny.

Dziękuję serdecznie za pomoc. Również pozdrawiam.

pytanie o wloczke
chyba nie było - fajne i dużo
[ot] problem z linkami
szydełko obrus