prosba

1. Data: 2001-05-15 10:54:27

Temat: prosba
Od: "Dorota Niciak" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przepisu na kurczaka po seczuansku. Wiem tylko tyle, ze w sklad
wchodza sliwki..Jesliby ta nazwa komus cos mowila - bede bardzo wdzieczna za
przepis.

1. Data: 2001-05-15 12:57:10

Temat: Re: prosba
Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Niciak wrote:

> Poszukuje przepisu na kurczaka po seczuansku. Wiem tylko tyle, ze w sklad
> wchodza sliwki..Jesliby ta nazwa komus cos mowila - bede bardzo wdzieczna za
> przepis.

Jadlem takie cos w chinskiej knajpie w Berlinie i zadnych sliwek tam nie
bylo. O ile wiem to "po seczuansku" zawsze znaczy ostro.

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
* Software developer | / \ |
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
* | /\ |

ESKALOPKI!!!!!!
Mam rowniez poprzedni art o golebiach u Wietnamczykow
przystawka z lososia.
szynka domowa
Czosnek marynowany