prosba

1. Data: 2007-09-21 15:05:30

Temat: Re: prosba
Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze zobczyc i ocenic czy strona www.wtz.tomaszow.com jest przystepna
> osobie niepelnosprawnej czy nalezalo by mozee cos ww niej zmienic itd

Intro się u mnie totalnie rozjeżdża (Firefox 2.0.0.7, 1600x1200).
Na drugiej stronie Validator pokazuje mi 54 błędy HTML, ale ogólnie
da się nawigować, poczytać i obejrzeć zdjęcia - tyle że ja, to jestem
po urazie kręgołupa, a wzrok mam w porządku , nie wiem co na to
niewidomi, bo masz m.in. brak altów w obrazkach.
Co zmienić - proponuje na początek naukę specyfikacji (x)html,
a potem specyfikacji WCAG:
http://en.wikipedia.org/wiki/Web_Content_Accessibili
ty_Guidelines

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

2. Data: 2007-09-21 16:03:16

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie pod Firefoksem też się trochę rozjeżdża (rozdz. 1024x768).
Sugerowałbym, żebyś pod tę właśnie rozdzielczość zoptymalizował wyświetlanie
strony. Strona zapowiada się fajnie, jest ładna, choć - moim zdaniem -
trochę przeładowana ozdobnikami, Jeśli chodzi o grafikę - zdjęcia są
pościskane i rozciągane do założonych rozmiarów tabelek, a więc
zniekształcone w pionie lub poziomie. Spróbuj je dopasować. Ponieważ mam
dość wolne łącze, zdjęcia ładują mi się powoli - rozważ zamieszczanie
mniejszych zdjęć na podstronach. Uff... to tyle :) Strona jest fajna i życzę
powodzenia w jej rozwijaniu. Prowadzę stronę o swojej miejscowości, więc
wiem, że łatwo powiedzieć i nakrzyczeć, że coś nie tak zrobione :)
Może ktoś niewidomy także się wypowie.
Pozdrawiam
Lech
--
Łomazy w Europie
www.lomazy.eu

3. Data: 2007-09-21 16:47:05

Temat: prosba
Od: Lista <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze zobczyc i ocenic czy strona www.wtz.tomaszow.com jest przystepna
osobie niepelnosprawnej czy nalezalo by mozee cos ww niej zmienic itd

z gory bardzo dziekuje

4. Data: 2007-09-21 18:19:37

Od: Lista <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mr.FX wrote:

> [...]

Intro jest do zmiany wiem o tym i mam zamiar to zmienic a co do bledow w
validatorze to dla przykladu strona onetu ma ich Failed validation, 329
Errorsa tam pracuje pewnie profesionalisci a jednak..:)ale dziekuje za
odpowiedz

5. Data: 2007-09-22 16:19:43

Od: opix <o...@c...nl> szukaj wiadomości tego autora

Lista wrote:

> Prosze zobczyc i ocenic czy strona www.wtz.tomaszow.com jest przystepna
> osobie niepelnosprawnej czy nalezalo by mozee cos ww niej zmienic itd
>
> z gory bardzo dziekuje

pooglądałem na operze pod linuxem -jest bardzo dobrze -proponowałbym ci
okroić grafikę zdjeciową przez odchudenie i zrobienie najazdówki na mysz
celem powiększania grafiki dla osób niedowidzących

poza tym chodzi mi ta twoje stronka dobrze -powodzenia
--
===opix===

dofinansowanie aparatu słuchowego
Basen - Katowice i okolice.
petycja Europejskiego Forum Osób Niepełnosprawnych
inwalido urwę ci łeb...
Warto pamiętać