prośba o poradę i pomoc - ból spuchniętego kolana/rwa kulszowa

1. Data: 2005-04-19 21:16:45

Temat: prośba o poradę i pomoc - ból spuchniętego kolana/rwa kulszowa
Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Właśnie mi mama wróciła z wyjazdu z bolącym i spuchniętym kolanem.
Nie obiła, nie przewróciła się. Mówi, że to rwa kulszowa i ze to już miała 6
lat temu.
Była wtedy u lekarza, który przepisał jej antybiotyk i maść.
Teraz biedna leży w łóżku i bardzo ją boli.. nie może chodzić po schodach,
ciężko jej stawać na tej nodze.
No ale do rzeczy.. Zwracam się do Was z prośbą o podpowiedzenie co w tej
sytuacji zrobić, jak zaradzić teraz temu bólowi.
Do lekarza oczywiście ją wygonię, ale pewnie pójdzie za kilka dni dopiero..
niestety.
W tym czasie chciałabym jakoś jej pomóc. Może znacie jakieś sposoby, okłady?
Byle by zaradzić temu bólowi.. Jakieś doświadczenia?

Będę naprawdę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki.
Z pozdrowieniami
Luiza

2. Data: 2005-04-19 21:34:02

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mówi, że to rwa kulszowa i ze to już miała 6
> lat temu.

Przepraszam, źle zrozumiałam...
Mówi, że miała coś bardzo podobnego 6 lat temu i pomógł jej w tym lekarz.
Rwa kulszowa to tylko sugestia.
Jeszcze raz pozdrawiam i bardzo proszę o Waszą pomoc....

Luiza

3. Data: 2005-04-20 08:54:34

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup żel do smarowania z diclofenakiem. Jest bez recepty, działa
przeciwbólowo. Oczywiście to tylko doraźnie, zanim lekarz się nie wypowie
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2005-04-20 14:36:46

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" napisał w wiadomości
> Kup żel do smarowania z diclofenakiem.

Niestety tego rodzaju żele nie pomagają mamie.. Wiem, bo kilka razy
próbowała i wczoraj i dziś..
Ale dziękuję za poradę..
Pozdrawiam

Luiza

5. Data: 2005-04-20 20:51:58

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okłady? Byle by zaradzić temu bólowi.. Jakieś doświadczenia?
>
> Będę naprawdę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki.

Witam.
Rwa kulszowa to raczej nie jest... :)
Mozliwe, ze stan zapalny kolana,trzeba by zbadac, zobaczyc i moze nakluc
jesli bedzie taka potrzeba

Najlepsze co mozesz zrobic to wygonic do lekarza, tym bardziej jesli bol nie
ustepuje i nie przechodzi po typowych lekach p-bolowych.

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

6. Data: 2005-04-20 21:42:32

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luki" napisał w wiadomości ...
> Witam.
> Rwa kulszowa to raczej nie jest... :)

Uf, że '..nie jest' ;-)
a za to 'raczej' to normalnie mame do lekarza ;-]

> Mozliwe, ze stan zapalny kolana,trzeba by zbadac, zobaczyc i moze nakluc
> jesli bedzie taka potrzeba

Też tak sobie myślę, że to jakieś zapalenie...
No cóż.. Jak trzeba będzie, to potrzymam za rączkę :]

> Najlepsze co mozesz zrobic to wygonic do lekarza, tym bardziej jesli bol
nie
> ustepuje i nie przechodzi po typowych lekach p-bolowych.

Tak też zrobię.. Dziękuję bardzo.. nie wiem jak, ale trochę mnie
uspokoiłeś..
Pozdrawiam serdecznie

Luiza

scany MR