prosby na priva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-05-17 07:57:36

Temat: prosby na priva!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

w trosce o to, ze moge sie niebawem stac modemowcem (bosz bron)
przypominam wszystkim zakreconym, co w temacie....
pozdrowionka
Ewa (Krakow) uparta jak osiol

1. Data: 2004-05-18 11:58:33

Temat: Re: prosby na priva!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przychylam sie do apelu (jako modemowiec) i może jeszcze tak dołaczyc do próśb
odpowiedzi bez związku z tematem postu, prywatne uwagi i pytania? pozdrawiam,
Zosia

1. Data: 2004-05-18 21:10:37

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" napisał:
> przychylam sie do apelu (jako modemowiec) i może jeszcze tak dołaczyc do
próśb
> odpowiedzi bez związku z tematem postu, prywatne uwagi i pytania?

Mimo ze jestem za wysylaniem prosb na priva (to naprawde frustrujace, kiedy
czlowiek widzi, ze np. jest cos nowego w watku o stringach szydelkowych,
nastawia sie na cos ciekawego, a tu... kolejny post pt. "i przyslij mi tez";
mimo ze ja nie modemowiec, to mnie to irytuje), to co do prywatnych uwag i
pytan, troche bym polemizowala. W koncu to tez w duzej mierze decyduje o
cieplym charakterze naszej grupki - tu mozna w razie czego napisac o tym, co
nas boli lub cieszy, niekoniecznie zawsze zgodnie z tematyka grupki. Na
innych grupach od razu krzycza "NTG", nawet jesli pytanie zawiera tylko
jakis element rzeczywiscie nie na temat.

A tu jest fajnie i nikt nie krzyczy o byle co :o)

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-05-19 06:19:10

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja sie w pelni zgadzam z Connie
:))))

pozdrawiam
Ewa (Krakow)
traktujaca grupe robotkowa czasami jako terapeutyczna grupe wsparcia,
hihihi

[xxx] dobre na I Komuni
Heritage na meilaodiy
[xxx] taty teddy ślubny ...