prostamol uno

1. Data: 2006-09-02 17:30:27

Temat: prostamol uno
Od: "milkatrek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z oddawaniem moczu. Podejrzewalem z to przerost prostaty lub
cos
gorszego. Zrobilem badania krwi i moczu i wybralem sie do urologa. Lekarz
zrobil badanie usg. Wykluczyl przerost (mam 28lat). Powiedzial ze krew i
mocz sa b.dobre. Nerki sa ok pecherz, prostata tak samo. Przepisal mi
prostamoluno. Zjdalem 30 tabletek. Jednak nic nie pomoglo. Nadal mam problem
z oddaniem moczu. Np. po wypiciu kilku piw jestem tak pelny jednak idac do
ubikacji musze sie niezle wysilic zeby sie wysikac. Jak zaczne to juz jakos
leci. Czy ktos mial podobny problem? Moze to nie problem z prostat lecz z
pecherzem. Czy zna ktos jakis lek? Dodam tylko ze czasami nie ma tych
problemow. Poprostu normalnie oddaje mocz. prosze o pomoc. Dieta OK.
Moze ktos poleci inny lek ?

2. Data: 2006-09-02 18:27:09

Temat: Re: prostamol uno
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

milkatrek napisał(a):
> [...]
> pecherzem. Czy zna ktos jakis lek? Dodam tylko ze czasami nie ma tych
> problemow. Poprostu normalnie oddaje mocz. prosze o pomoc. Dieta OK.

Witaj,

trochę mało napisałeś o tym badaniu. Czy lekarz stwierdził, że wymiary
prostaty są OK, tylko na podstawie USG ? Czy nic nie pisało na temat
grubości ściany pęcherza ? Czy chorowałeś "na pęcherz" w dzieciństwie ?
Moim zdanie lekarz "ślizgnął" się po temacie... Poza tym , prostamol
działa delikatnie i to dopiero po min. 3 miesiącach. To lek ziołowy.

Pozdrawiam
Juanitos

3. Data: 2006-09-02 19:59:14

Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Juanitos
>
>...a jeszcze poza tym , zamiast wydawać ciężką forsę na
na lek ziołowy , który zgodnie z ulotką wcale nie leczy ,
wypij sobie łyżeczkę dowolnego oleju lub oliwy
lub dodawaj do potraw . Efekt ten sam .
Zbyszek

4. Data: 2006-09-02 20:40:25

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "milkatrek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pecherzem. Czy zna ktos jakis lek? Dodam tylko ze czasami nie ma tych
> problemow. Poprostu normalnie oddaje mocz. prosze o pomoc. Dieta OK.

kumpel jakis miesiac temu mial dokladnie to samo... panika wziela gore,
urolog zachodzil w glowe co sie dzieje i wszystkie leki ktore przepisal nic
nie daly. Pojechal ktoregos weekendu do rodzicow gdzie przez przypadek
spotkal jakiegos znajomego lekarza, ktory stwierdzil ze ma angine! po
antybiotykach wszystko minelo jak reka odjal
ot co

5. Data: 2006-09-03 08:30:41

Od: "milkatrek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości

> [...]
> Moim zdanie lekarz "ślizgnął" się po temacie... Poza tym , prostamol
> działa delikatnie i to dopiero po min. 3 miesiącach. To lek ziołowy.

oczywiscie bylo badanie per rectum. Powiedzial ze prostata nerki pecherz
jest OK. Wyniki moczu i krwi b.dobre. Stosowalem prostamol 2 miesiace (tak
zalecil).
Jednak moim zdaniem to wina pecherza, nieprostaty. Podczas oddawania moczu
strumien jest b. slaby. Problem jest zarowno przy pelnym jak i niepelnym
pecherzu. Przyznam ze prostamol troszke mi pomogl ale jest BARDZO drogi. Co
mam zrobic ? czy potrzebne sa jakies antybiotyki. W dziecinstwie nigdy nie
mialem problemow. Problem zaczal sie ok 2,5 roku temu, jednak
bagatelizowalem go.

6. Data: 2006-09-03 08:32:30

Od: "milkatrek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spotkal jakiegos znajomego lekarza, ktory stwierdzil ze ma angine! po
> antybiotykach wszystko minelo jak reka odjal

Ok 4-5 lat temu czesto chorowalem na angine ropna. Ostatni raz 3 latat temu.
Mozliwe ze to jakies powiklania ?

7. Data: 2006-09-03 11:54:30

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

milkatrek napisał(a):
> [...]
> mam zrobic ? czy potrzebne sa jakies antybiotyki. W dziecinstwie nigdy nie
> mialem problemow. Problem zaczal sie ok 2,5 roku temu, jednak

W takim razie przyczyna jest mechaniczna. Temat dosyć niewygodny do
opisywania na grupie, jak chcesz pogadać napisz na priv.

Pozdrawiam
Juanitos

8. Data: 2006-09-03 13:11:23

Od: "milkatrek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pecherzem. Czy zna ktos jakis lek? Dodam tylko ze czasami nie ma tych
> problemow. Poprostu normalnie oddaje mocz. prosze o pomoc. Dieta OK.

Dodam tylko:
USG - nerki prawidlowej wielkosci o proawidlowej warstwie miesni bez zastoju
bez zlogowstercz o wym 38x35mm pecherz moczowy gladkoscienny
per ectum - stercz nieplaski niebolacy

9. Data: 2006-09-03 18:38:34

Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co

> W takim razie przyczyna jest mechaniczna. Temat dosyć niewygodny do
> opisywania na grupie, jak chcesz pogadać napisz na priv.

Dlaczego temat jest niewygodny do omawiania na grupie?
Mam podobna dolegliwosc i chetnie bym sie cos wiecej (niz u urorloga u
ktorego bylem prywatnie) dowiedzial? Czy uroflawometria jest w takim
przypadku konieczna? Bo mam wrazenie ze chca ode mnie zassac jak najwiecej
kasy co nie jest konieczne. Co rozumiec pod pojeciem ' pogrubiale scianki
pecherza'? Pytam bo lekarz nie bardzo chcial mnie wtajemniczyc:(

pzdr.
Piotr

fibromialgia
fibromialgia