proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu

11. Data: 2008-10-28 11:46:21

Temat: Re: proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ge5j1d$vor$1@news.onet.pl...
> tren R pisze:

> I na pewno pisania pracy magisterskiej nie uznałbym za rozwój osobisty...
> No chyba, że faktycznie pisze się ją na temat, który jest bliski sercu.

Ty po prostu poszedles na niewlasciwe studia.

12. Data: 2008-10-28 11:46:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> s...@g...com pisze:

> Planowanie niewiele tu da, pewnie planujesz nonstop a i tak nic z tego
> nie wychodzi.

Mi daje.

13. Data: 2008-10-28 11:49:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> Ogranicz "na twardo" czynniki rozpraszajace. Zgromadź materiały i wyłącz
> internet.
> Jak Ci będzie brakować jakichś materiałów, to zapisuj na boku i kontynuuj
> te wątki,
> które mogą się bez nich obejść. Potem wypełniaj luki hurtowo.

Moze sie zakonczyc bezmyslnym siedzeniem. Problem zwykle jest w zaczeciu.
Jesli zaplanujesz maly wysilek, sa szanse, ze zostanie zrealizowany. Ba,
bywa tak, ze po jego realizacji przychodzi natychmiast ochota na
kontynuowanie (skoro tak dobrze poszlo).

14. Data: 2008-10-28 13:07:42

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ty po prostu poszedles na niewlasciwe studia.

ty adamoxx1 żeby było jasne :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

chcę otworzyć knajpę
idea i nazwa już są. genialne!

15. Data: 2008-10-28 13:09:40

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Pewnie postawiłbyś inną, gdyby udało Ci sie napisać swoją prace ;]

pisałem ją 3 lata więc wiem co mówię :)

ale dla świętego spokoju warto olać dyplom
tylko trzeba mieć mocne nerwy :)

16. Data: 2008-10-28 13:20:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ty adamoxx1 żeby było jasne :)

Tak, przejebane totalnie. Nikomu nie polecam...

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

17. Data: 2008-10-28 13:22:56

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> pisałem ją 3 lata więc wiem co mówię :)
>
> ale dla świętego spokoju warto olać dyplom
> tylko trzeba mieć mocne nerwy :)

po co mocne nerwy?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

18. Data: 2008-10-28 13:23:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> po co mocne nerwy?

bo niemanie dyplomu może być wkurwiające :)

19. Data: 2008-10-28 13:39:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> bo niemanie dyplomu może być wkurwiające :)

pisales tą prace przez 3 lata, ale skonczyles pisac czy nie?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

20. Data: 2008-10-28 13:47:32

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> bo niemanie dyplomu może być wkurwiające :)
dla żony szczególnie ...

Z SCP
zgwałcona Agata: "To ja chcę usun?ć ci?żę"
czy warto kolekcjonować grzechy.
Dlaczego wszyscy jehowici maj? twarde serca?
czy kobieta jest mężczyzn??