prosze o pomoc przy wyborze maszyna do szycia

1. Data: 2004-06-06 06:41:45

Temat: prosze o pomoc przy wyborze maszyna do szycia
Od: Jędrek <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze o rade i opinie , czy warto jest kupic maszyne do szycia firmy
Brother.
Zona wypatrzyla sobie taka w sklepie ale nic nie wiemy na temat jej
trwalosci niezawodnosci.
Chodzi o model Star240.
Czy ktos moglby cos powiedziec,.... a moze szukac cos innego,.... moze z
niemieckich firm ?

Jędrek

1. Data: 2004-06-06 16:23:19

Temat: Re: prosze o pomoc przy wyborze maszyna do szycia
Od: "Beata Nowicka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jędrek" a écrit dans le message de
> [...]
> Brother. Chodzi o model Star240.
> Czy ktos moglby cos powiedziec,.... a moze szukac cos innego,.... moze z

Witam , osobiscie moge polecic ta maszyne , sama uzywam podobnej maszyny
Brothera z nr 120 i jestem bardzo zadowolona.Szyje na niej sporo juz kilka
lat i jak do tej pory nie mialam z nia problemow
Tu jest dokument w jezyku francuskim , otwiera sie programem Adobe
http://www.brother.fr/documents/STAR230%20240%20E%20
French.pdf
Tu jest strona Brothera w jez.niemieckim ,kilkajac po prawej stronie na
slowo Seite ausdrucken mozna przeczytac jak dziala ta maszyna
http://www.brother.de/produkte_detail.cfm?artnr=STAR
240EZG1

Beata (Bruksela )
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Pamietaj w adresie jest antysam :-)

1. Data: 2004-06-07 07:04:12

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trwalosci niezawodnosci.
> Chodzi o model Star240.
> Czy ktos moglby cos powiedziec,.... a moze szukac cos innego,.... moze z

Ostatnio przyglądałam się tej maszynie bo tez chciałam ją kupić - do czasu
gdy zobaczyłam Elnę 6001. Podobna cena a możliwości więcej.

Kasia

[xxx] pomozcie przeliczyc
prośba o Pcstitch
Wzdów - szkoła rekodzieła - strona