proszę o przypomnienie

1. Data: 2004-05-04 21:02:41

Temat: proszę o przypomnienie
Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się :-( . Mam wyczyszczony dysk, i to jak dokładnie. Wszystkie
kontakty w kosmosie. Bardzo proszę wszystkich z którymi koresponduję, z
którymi wymieniamy myśli, uśmiechy, życzenia "dobrej nocy" o przypomnienie
adresów, ewentualnie nr GG. Nie mam żadnego zdjęcia, tekstu, wiadomości,
nic. A tak pragnę mieć je z powrotem. Dlatego proszę. Mojego starego adresu
również nie ma. Hmmm, skoro zaczynam od początku to i elektroniczna
skrzynka się zmieni ;-) Proszę, przypomnijcie mi na adres
edycjashirinMAŁPKAinteria.pl

Pozdrawiam złociście i dziękuję!

2. Data: 2004-05-05 09:41:08

Temat: Re: proszę o przypomnienie
Od: "jojtek" <j...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

przeciez nie musisz zmieniac skrzynki mailowej :)

3. Data: 2004-05-05 11:48:23

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się, ale i tak straciłam wszystkie kontakty. Poza tym, do starej nie
mam dostępu, ponieważ nie pamiętam hasła. :-((((
Zresztą, co tam skrzynka, chciałabym odzyskać możliwość kontaktu z ludźmi,
którzy są ważni i bliscy myślom...
pani Joanno, Mirku, Kamilu... i ... i....
proszę
małgorzata matera

Zasilek pielegnacyjny
legitymacja