prowadzenie winorosliw w szklarni

1. Data: 2006-07-09 18:21:13

Temat: prowadzenie winorosliw w szklarni
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
posadziłam, minionej jesieni, cztery odmiany winorośli w szklarni.
Wszystkie przyjęły się i zastanawiam się jakie przygotować rusztowanie lub
druty.
Jak Wy prowadzicie winorośle, jeżeli rosną w szklarni?

pozdrawiam Krycha

2. Data: 2006-07-09 18:53:28

Temat: Re: prowadzenie winorosliw w szklarni
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> posadziłam, minionej jesieni, cztery odmiany winorośli w szklarni.
> Wszystkie przyjęły się i zastanawiam się jakie przygotować rusztowanie lub
> druty.
Normalne. Słupki i druty. Tak samo jak w uprawie polowej.

> Jak Wy prowadzicie winorośle, jeżeli rosną w szklarni?

Nie prowadzimy bo nie mamy szklarni :-(
Jadnak z przyczyn oczywistych wygodniej jest prowadzić w niskich formach -
na niskich pniach.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-07-11 07:26:45

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> posadziłam, minionej jesieni, cztery odmiany winorośli w szklarni.

Szkoda szklarni, lepiej maliny posadź.

:-)

Pozdrawiam

Jacek

4. Data: 2006-07-11 12:09:06

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Szkoda szklarni, lepiej maliny posadź.
>
> :-)

Tak jest :-) :-)

Krycha

5. Data: 2006-07-12 09:16:42

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jest :-) :-)

Januszowi pewnie piana leci :-)

Pozdrawiam

Jacek

> Krycha

Szukam drzewka na taras
wylewanie wody lekko chlorowanej na trawnik?
Nasiona trawy
[bonsai] Jak rozluznic bryle korzeniowa?
Prośba o identyfikacj