przeciąg

1. Data: 2006-06-17 11:49:30

Temat: przeciąg
Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałbym się dowiedzieć dlaczego przeciąg jest szkodliwy dla zdrowia,
czy jest to może spowodowane intensywnym chłodzeniem organizmu?

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-06-17 14:47:31

Temat: Re: przeciąg
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałbym się dowiedzieć dlaczego przeciąg jest szkodliwy dla zdrowia,
> czy jest to może spowodowane intensywnym chłodzeniem organizmu?

Dla mnie to tylko zabobon, jesli po kilkugodzinnej jezdzie na rowerze,
czasem w deszczu i po spadku temperatury powietrza nic mi nie jest to
dlaczego mialbym sie przejmowac "przeciagiem".

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-17 20:40:37

Od: "Zośka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e714lm$a4n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> czasem w deszczu i po spadku temperatury powietrza nic mi nie jest to
> dlaczego mialbym sie przejmowac "przeciagiem".

Dla mnie to był tylko zabobon, dopóki nie nabawiłam się neuralgii :(

Zośka

4. Data: 2006-06-18 08:13:30

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zośka" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:e714lm$a4n$1@inews.gazeta.pl...

Norbert ma rację. Ciała odpornościowe na dobrym poziomie w organizmie nie
dopuszczają do złych skutków przeciągu. Norbert na tyle dobrze się odżywia,
że przebywanie na przeciągu nie ma znaczenia dla jego organizmu. I to jest
prawidłowe działanie organizmu.

> Dla mnie to był tylko zabobon, dopóki nie nabawiłam się neuralgii :(

Zosia miała niski poziom ciał odpowrnościowych, więc przeciąg mógł być
przyczyną neuralgii, ale nie była to przyczyna bezpośrednia, tylko przyczyna
pośrednia (środowiskowa). Przyczyną bezpośrednią jest dieta człowieka.

Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-06-18 15:52:08

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem w deszczu i po spadku temperatury powietrza nic mi nie jest to
> dlaczego mialbym sie przejmowac "przeciagiem".

I jeszcze napisz, że wszyscy są Norbertami. Bo przecież wszyscy po
kilkugodzinnej jeździe na rowerze w deszczu i chłodzie maja sie
wyśmienicie.
--
Marek Li

6. Data: 2006-06-18 15:56:27

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Zosia miała niski poziom ciał odpowrno?ciowych, więc przeci?g mógł być
> przyczyn? neuralgii, ale nie była to przyczyna bezpo?rednia, tylko
> przyczyna po?rednia (?rodowiskowa). Przyczyn? bezpo?redni? jest dieta
> człowieka.

A czy dowiem się jak maja chronić przeciwciała przed wystąpieniem
neuralgii, o której pisała Zośka? I jakie to przeciwciała i przeciwko
epitopom jakich antygenów skierowane? Konkretnie w neuralgii. I nic o
diecie chodzi mi tylko o te przeciwciała.

7. Data: 2006-06-18 17:20:21

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze napisz, że wszyscy są Norbertami. Bo przecież wszyscy po
> kilkugodzinnej jeździe na rowerze w deszczu i chłodzie maja sie
> wyśmienicie.

I jak zwykle Marek Li cos musial powiedziec tylko tak jakos... wogole nie na
temat. Masz racje, przez przeciag wszyscy rozumieja otwarcie wszystkich
okien zima przy -10C za oknem. Zgadzam sie, ze zaszkodzi. Dla mnie przeciag
to tez ratunek gdy temperatura na zewnatrz i w pomieszczeniu dochodzi do 30C
i bardzo mnie denerwuje gdy ktokolwiek wtedy mowi, ze przeciag mi zaszkodzi.
Wynika to z zabobonu, w ktorym nie uwzglednia sie predkosci mas powietrza,
wilgotnosci, temperatur...

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2006-06-18 17:30:04

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Jak to w zyciu trzeba zachowac umiar :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

9. Data: 2006-06-18 18:27:22

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> że przebywanie na przeciągu nie ma znaczenia dla jego organizmu. I to jest

A Toba to się wreszcie powinien psychiatra zająć. Poważnie.
Zreszta tylko o żarciu ciągle myślisz i piszesz te brednie na grupę.
Co ma np. wspólnego kręgosłup (dyskopatia szyjna) z żarciem?
Czekam na naukowe wypowiedzi z Twojej strony poparte podaniem źródła
informacji.

--
Kaja

10. Data: 2006-06-18 18:31:09

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> [...]
> wtedy mowi, ze przeciag mi zaszkodzi. Wynika to z zabobonu, w ktorym nie
> uwzglednia sie predkosci mas powietrza, wilgotnosci, temperatur...

Są ludzie odporni na przeciągi i nieodporni. Mnie szkodzi nawet taki
przeciąg, którego nie czuję (jest straszny upał i wiatr nie wieje).
Strasznie cierpię ( może także i dlatego, że szyję mam długą i w związku
z tym nie wyglądam jak garbata, tak jak ludzie z krotkimi szyjami).

--
Kaja

plamienia i hormony
Trochę o reklamach leków i stanie wiedzy medycznej społeczeństwa
odksztuszanie krwią
Ból kolana.
ortopeda - Bydgoszcz - poszukiwany