przeciąg

31. Data: 2006-06-20 18:06:29

Temat: Re: przeciąg
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja miałam kiedyś mały wypadek samochodowy i stąd ta dyskopatia szyjna.
>Funkcjonuję całkiem normalnie, tylko muszę uważać na przeciagi.

A ja pomiedzy ta twoja dyskopatia i przeciagami nie widze zadnego zwiazku i
nie wiem dlaczego zawsze to laczysz? :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

32. Data: 2006-06-20 22:00:04

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> A ja pomiedzy ta twoja dyskopatia i przeciagami nie widze zadnego
> zwiazku i nie wiem dlaczego zawsze to laczysz? :)

Przecież już wcześniej pisałam, że jak mnie tył szyi przewieje, to potem
"umieram" z bólu.

--
Kaja

33. Data: 2006-06-21 08:58:23

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
Norbert napisał(a):

> [...]
> i nie wiem dlaczego zawsze to laczysz? :)

Przecież już wcześniej pisałam, że jak mnie tył szyi przewieje, to potem

Jeżeli przeciąg jest przyczyną naczelną bólu, to parasol jest przyczyną
deszczu.
Szukaj związku przyczynowo skutkowego. Dobra rada.
Pozdrawiam Jurek M.

plamienia i hormony
Trochę o reklamach leków i stanie wiedzy medycznej społeczeństwa
odksztuszanie krwią
Ból kolana.
ortopeda - Bydgoszcz - poszukiwany