przecietne zuzycie przecietnego Polaka

1. Data: 2004-04-06 11:15:05

Temat: przecietne zuzycie przecietnego Polaka
Od: Jepic <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hi

chce oszacowac koszt przejscia na "swoje" (mieszkanko dla pary)
oprocz ceny najmu, czynszu musze jeszcze uwzglednic "LICZNIKI"
i wlasnie owe liczniki sa dla mnie wielka zagadka

jakie jest zatem srednie zuzycie (dla przecietnej rodziny)
na osobe na miesiac:
- wody (osobno zimnej i cieplej)
- pradu (w mieszkaniu brak gazu - kuchenka elektryczna)

wiem ze to zalezy od wielu czynnikow (wiek, plec, oszczednosc,
gotowanie itd.)
ale chodzi mi o okreslenie tego chociaz "mniej wiecej"

wielkie dzieki za wszelkie info

Jepic

1. Data: 2004-04-06 11:31:52

Temat: Re: przecietne zuzycie przecietnego Polaka
Od: "KLIMA-TOP" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jepic" <J...@o...pl> napisal w wiadomosci
> chce oszacowac koszt przejscia na "swoje" (mieszkanko dla pary)
> na osobe na miesiac:

Podam Ci ile u mnie to wychodzi na dwie osoby :) Podzielic bo niekoniecznie
1 osoba zuzywa tyle samo co druga :)

> - wody (osobno zimnej i cieplej)

Zuzycie wody przy zalozeniach, ze wszystkie baterie, a takze pralka i
spluczka WC sa wodo-oszczedne:
zimna woda: 2-3 m3
ciepla woda 3-4 m3

> - pradu (w mieszkaniu brak gazu - kuchenka elektryczna)

przy zalozeniu, ze wszedzie poza lazienka zainstalowane sa energooszczedne
swietlówki kompaktowe, gotowanie na kuchence elektrycznej

120-180 kWh

Pozdrawiam
Andrzej Czekajewicz
------------
...: KLIMATOP :... Internetowy sklep z dobrym klimatem
web: www.klimatop.pl ; e-mail: b...@k...pl
ul. Turmoncka 22 lok. 1011, 03-254 Warszawa
tel./fax (022) 743-21-22, GG: 7958287
------------

1. Data: 2004-04-06 11:35:28

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jepic wrote:

> [...]
> gotowanie itd.)
> ale chodzi mi o okreslenie tego chociaz "mniej wiecej"

To zuzycie dla dwoch osob:)
za prad wychodzi miesiecznie ok 100pln
za wode 12m3 ciepla + 16 m3 zimna/3 miesiac

ciezko podac ilosc zuzytego pradu, bo to rozne ceny i rozne zuzycie w
zaleznosci od tego czy jest komputer, telewizor, czy tylko radio, itp.
jesli chodzi o wode, to podaje zuzycie, bo cena wody znacznie sie rozni,
nawet na terenie jednej warszawy, ba! na terenie jednej dzielnicy.

Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-04-06 15:03:18

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy czy wszyscy w rodzinie np pracują, uczą się, ile przebywacie w domu
itp. U mnie na skutek przerwy w pracy zużycie roczne wody + ścieki podskoczyło
o ok. 200 zł, prądu i gazu też więcej się zużywa /lepsze obiadki, radyjko,
komputer itp/.
Wychodzi mi, że nie ma statystycznego polaka.

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-04-06 15:31:46

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oprocz ceny najmu, czynszu musze jeszcze uwzglednic "LICZNIKI"
> i wlasnie owe liczniki sa dla mnie wielka zagadka

u mnie zuzycie na 2 osoby wyglada tak:
1. prad - rachunki w granicach 120-160zl/2 m-ce
2. woda - ciepla 15m/3 m-ce; zimna 13m/3 m-ce

pozdrawiam
ika

1. Data: 2004-04-08 19:56:00

Od: "Vee Cha" <c...@p...BEZTAKICHonet.pEEl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie jest zatem srednie zuzycie (dla przecietnej rodziny)
> na osobe na miesiac:
> - wody (osobno zimnej i cieplej)
> - pradu (w mieszkaniu brak gazu - kuchenka elektryczna)

Ceny dla mieszkania w bloku we Wro dla 2 osob:
1. Woda (ciepla+zimna) 90-100 zl / miesiac
2. Prad 100-110 zl / miesiac
3. Gaz ok 15 zl / miesiac, wiec Ty pewnie za prad dostaniesz wiecej...

Milego mieszkania

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"...and lead us not into temptation, but deliver us some email."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-04-09 20:33:56

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Apr 2004, Vee Cha wrote:

> Ceny dla mieszkania w bloku we Wro dla 2 osob:
> 1. Woda (ciepla+zimna) 90-100 zl / miesiac
> 2. Prad 100-110 zl / miesiac
> 3. Gaz ok 15 zl / miesiac, wiec Ty pewnie za prad dostaniesz wiecej...

Ja za prąd na dwie osoby z kuchnią elektryczną płace tyle co Ty, ale na
dwa miesiące...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-04-10 07:15:45

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz W. Fedorynski napisał:

> Ja za prąd na dwie osoby z kuchnią elektryczną płace tyle co Ty, ale na
> dwa miesiące...

U nas 90 zl, kuchnia gazowa, 2 osoby, ale komputer smiga 24h/dobe. Do
tego zmywarka, elektryczny piekarnik, mikrofala, TV i takie tam...
Gaz zima jakies 80-110 zl miesiecznie (ogrzewanie gazowe - zalezy czy
jest zimno na zewnatrz, ale temp. w mieszkaniu nie spada ponizej 21C-
i ogrzewanie wody, gotowanie na gazie). Latem gaz ok 20 zl miesiecznie.
Woda i scieki - 80 zl za 3 miesiace (15-17 metrow3) - Krakow, nowe
budownictwo.

Edytka [edymon]

1. Data: 2004-04-13 09:09:38

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Woda i scieki - 80 zl za 3 miesiace (15-17 metrow3)

Oj chyba pomyłka w kwocie za 15-17 m3 - 80 zł, chyba, że to przeliczenie na 1 m-
c (3 x 80 zł).
A jeżeli chodzi o zużycie (2 dorosłe + dziecko 5 lat)
- woda ok. 5 m3 zimna, 4-5 m3 ciepła - 1 m-c (90-120 zł)
- prąd - ok. 120-140/2 m-ce (komputer TV, pralka, mikrofal., żarówki w zasadzie
enerooszczedne, przy czym są i zwykłe a także halogenowe), ale kuchnia gazowa.
- gaz 30-35 zł/ 2 m-ce

pzdr.
Ania

1. Data: 2004-04-13 10:23:23

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania napisał:

> Oj chyba pomyłka w kwocie za 15-17 m3 - 80 zł, chyba, że to przeliczenie na 1 m-
> c (3 x 80 zł).

Rachunek od 12.12.2003 do 02.04.2004 = 17,532m3 x 4,86 (brutto za wode
iścieki razem)= 85,21.

Edytka [edymon]

Czujnik gazowy-warto?
Wykupienie mieszkania komunalnego