przeciwbolowe...

1. Data: 2002-07-09 19:37:14

Temat: przeciwbolowe...
Od: Benny <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)

Pytanko raczej blahe - przynajmniej dla specjalistow - tak mi sie wydaje.
No ale do rzeczy :

Otoz przeczytalem ostatnio gdzies w sieci, przy opisie srodkow
przeciwbolowych, ze pyralgin jest _najmocniejszym_wsrod_nienarkotykow_.
Moje pytanie brzmi : czy to prawda ? Do tej pory caly czas myslalem, ze
najmocniejszym sposrod nienarkotykow jest Tramal.

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi :)

2. Data: 2002-07-10 06:05:21

Temat: Re: przeciwbolowe...
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Benny" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moje pytanie brzmi : czy to prawda ? Do tej pory caly czas myslalem, ze
> najmocniejszym sposrod nienarkotykow jest Tramal.

Tramal jest lekiem opioidowym, tzw "slabym narkotykiem".
Czyli na szczycie drabiny nieopioidowych pozostaje metamizol (Pyralgin)

Chris

erekcja sutka
tomografia - Warszawa
guz mózgu