przeczulica po operacji

1. Data: 2007-09-24 17:06:09

Temat: przeczulica po operacji
Od: bucior <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama jest po operacji usztywnienia kręgosłupa, od tego czasu
narzeka na ból nogi. Lekarz stwierdził, że jest to przeczulica, powstała
w trakcie operacji, i że powinna przejść. Ale teraz, po paru tygodniach
jeszcze dokucza. Do wizyty kontrolnej zostało jeszcze trochę czasu,
dlatego chciałem spytać ile taki stan może trwać? Czy można coś robić,
żeby trochę zmniejszyć ból? Czy na pewno przejdzie samoistnie?

2. Data: 2007-09-26 23:28:52

Temat: Re: przeczulica po operacji
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2007, bucior wrote:

> jeszcze dokucza. Do wizyty kontrolnej zostało jeszcze trochę czasu,
> dlatego chciałem spytać ile taki stan może trwać? Czy można coś robić,
> żeby trochę zmniejszyć ból? Czy na pewno przejdzie samoistnie?

róznie długo - nie da się tego określić. Jeśli ból taki,
zwłaszcza jeśli jest to ból neuropatyczny (a z tego, co piszesz
to może być taki typ bólu) trwa długo warto zgłosić się do
lekarza w poradni bólu przewlekłego, który ma doświadczenie
z leczeniem takich bólów. Zazwyczaj oprócz typowych leków
przeciwbólowych trzeba sięgnąć po inne preparaty tzw.
koanalgetyki.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2007-09-27 07:59:04

Od: bucior <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz pisze:
> [...]
Dzięki za odpowiedź.

Homony tarczycowe
TSH u dziecka
Czemu na tej grupie jest tak malo postów?
lekarz od kregoslupa w Warszawie
Lekko zdretwiale palce Scierpnięte nogi