przed odlotem ;-)

1. Data: 2001-08-10 20:55:59

Temat: przed odlotem ;-)
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tych, ktorych to interesuje informuje, iz walizki spakowane, trening z
paleczkami przeprowadzony i jutro odlatuje na 2 tygodnie do Chinn :-)
Postaram sie porobic duzo zdjec i sciagnac jakies ciekawe przepisy. W czasie
mojej nieobecnosci niestety nic nowego nie bedzie sie dzialo w galerii -
reszte zdjec dorzucimy jeszcze dzis lub jutro rano. Ale oczywscie przesylac
zdjecia nadal mozna tylko, ze zostana dodane do galerii z opoznieniem.
(przypominam adres: b...@d...com.pl) Zyczcie mi szczescia - jak wroce
zeznam detalicznie, jak bylo :-)
Herbatka (ktora ma rajzefiber, jak to mowia w Poznaniu)

1. Data: 2001-08-10 21:00:39

Temat: Re: przed odlotem ;-)
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> tych, ktorych to interesuje informuje, iz walizki spakowane, trening z
> paleczkami przeprowadzony i jutro odlatuje na 2 tygodnie do Chinn :-)

Hejka;-)))

Baw sie dobrze, podbij Chiny, rozsmakuj sie w kaczych lapach;-)) i wracaj do
nas cala z masa opowiesci i przepisow;-))))

Trzymaj sie cieplo;-)))

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-10 21:14:28

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:
> W czasie
> mojej nieobecnosci niestety nic nowego nie bedzie sie dzialo w galerii -

A jedziesz ze Smoczkiem?
Jesli nie -to może Smoczuś sam..

>jak wroce
> zeznam detalicznie, jak bylo :-)

Nie opowiadaj, jeno przywieź materiały na rozerwanie towarzycha w
Inependance Day (11.11) in Posen

sadyl

1. Data: 2001-08-11 16:02:18

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka <b...@d...com.pl> wrote:
> tych, ktorych to interesuje informuje, iz walizki spakowane, trening z
> paleczkami przeprowadzony i jutro odlatuje na 2 tygodnie do Chinn :-)
A wiesz, że ja za 2 tygodnie odlatuję na 2 tygodnie, i także do Chin? :-)
Konkretnie to do Pekinu na konferencję, a potem jest tygodniowa wycieczka
Jedwabnym Szlakiem. Też się z lekka boję :-)

> Zyczcie mi szczescia - jak wroce zeznam detalicznie, jak bylo :-)
To będziemy uzgadniać zeznania ;-) Trzymaj się, powodzenia!

> Herbatka (ktora ma rajzefiber, jak to mowia w Poznaniu)
Ja swojego dostanę za dwa tygodnie ;-)))

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

spotkanie
hej no i jak bylo...?
Co to jest kromka? Ankieta :-)
Przepis na propolis
Dla zapraszajacych teścia na niedzielny obiad